Backpacken begin 2014!

Hallooo potentiële reisgenoten!

Ik ben Dennis, 21 jaar, en ik ben op zoek naar een leuke reisgenoot/reisgenote. Na het afronden van mijn studie en na het bij elkaar rapen van voldoende geld wil ik begin 2014 voor 6 maanden op weg naar Latijns Amerika. Ik ben op zoek naar iemand die een deel (of misschien wel grotendeels) samen wil reizen. Lijkt het je wat, reageer dan of stuur een mailtje! Ik heb er in ieder geval veel zin in.

dennis

Hee!

ik ben Karin, 20 jaar. Ik vertrek 12 september naar Zuid-Amerika. Ik begin in Buenos Aires en heb daar voor 6 weken een taalcursus+accommodatie geboekt. Wat ik daarna ga doen, weet ik allemaal nog niet. Misschien dat ik les in BA blijf volgen tot december, misschien trek ik ergens anders heen. Het ligt een beetje aan wie ik tegen ga komen. Al mijn plannen staan dus nog open.

Ik heb mijn terugvlucht geboekt op 23 februari. Mijn familie komt mij opzoeken in december/begin januari. Daarna zou ik graag richting Bolivia en Paraguay willen reizen.

Ik weet niet of je al mensen hebt kunnen vinden om mee samen te reizen? Maar ik dacht, laat ik maar gewoon reageren! Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen en samen wat reizen.

Groetjes,
Karin