Reismaartje(s) gezocht voor januari-april 2011

Hoi allemaal,
Net als iedereen hier ben ik ook van plan om naar Australië te gaan. Het plan is om begin 2011 (ergens in januari) te gaan en dan voor ongeveer 3 maanden (auto kopen/huren is een goede mogelijkheid). Voor zover het budget het toelaat wil ik zo min mogelijk werken.
Ik ben me nog aan het orienteren, dus er is alles behalve een precieze invulling. Het enige dat zeker is, is de start in Sydney om vandaar rond te trekken.
Ik heb wel wat ervaring met een lange tijd op weg zijn (in 2008 was ik bijna 5 maanden in Zuid-Afrika), maar met een reismaat (of groepje (!)) is het toch net was leuker.
Ik ben nu 22, eind deze maand word ik 23. Ik ben afgestuurd in bedrijfseconomie en werk momenteel bij de ABN AMRO voor m’n eerste klus. Ik houd van sporten, gezelligheid, goede feesten (maar ben ook serieus als het moet) en mooi weer.
En natuurlijk de grote drang om wat van de wereld te zien! Het lijkt me leuk om ideeen uit te wisselen om zo te kijken of we samen of met een grotere groep op stap kunnen!
Mijn mailadres is [EMAIL=“djagovers@hotmail.com”]djagovers@hotmail.com

Groetjes,

Davy

Hallo Davy,

Ben zelf ook het kijken om van januari - april naar australie te gaan, met de eerste 3 weken misschien nog thailand vooraf…Zit ook nog in de orienterende fase, maar wil zeker weg in januari! Heb toevallig ook BE gestudeerd en werk bij je concurrent, de ING :slight_smile:
Heb je al meer reacties gehad op je oproep? Ben zelf 27 en ook eens aan het kijken of er meer mensen zijn die hetzelfde idee hebben.

Groetjes simone

Hoi Davy en Simone,

Ook ik ben van plan naar Australië te gaan in januari voor een aantal maanden. Ik vertrek begin december eerst voor een maandje naar Thailand om te relaxen en daarna wil ik begin januari doorreizen naar Australië (Sydney). Een planning heb ik nog helemaal niet en alles staat nog open:-). Ik wil me daar de aankomende tijd op gaan oriënteren.

Het lijkt me erg gezellig om met een paar mensen te gaan ivp helemaal alleen.
Ik zelf ben 28, al weer een tijdje afgestuurd (rechten) en werk nu als jurist bij het Openbaar Ministerie. Ik heb nu van mijn werk de kans gekregen een tijdje onbetaald verlof op te nemen. Dit geeft mij de mogelijkheid lekker op reis te gaan! Dit lijkt mij een fantastische ervaring. Ik wil in Australië lekker relaxen, mooie dingen zien, feesten en nieuwe mensen ontmoeten.

Het lijkt me leuk wat van jullie te horen en te kijken of onze ideeën een beetje overeenkomen.
Mijn mailadres is [EMAIL=“ellenbijl1982@msn.com”]ellenbijl1982@msn.com

groetjes Ellen

Hej Davy, Simone en Ellen!

Haha, ook ik ben van plan midden januari 2011 naar AUS te gaan en wil daar zo’n 2 maanden doorbrengen. Mij lijkt het inderdaad ook leuker om met een aantal personen te gaan dus zou het leuk vinden om me bij jullie 'groep’aan te melden en wie weet zijn er al veel meer aanmeldingen, leuk!
Hebben jullie al concrete plannen?
Groetjes Kathelijne

Hallo allemaal!
Lijkt me inderdaad ook super om met anderen te gaan. Aankomend weekend ga ik naar de bijeenkomst van travel active en t weekend van 2 okt naar die van australian backpackers, gaat iemand van jullie daat toevallig ook heen?
Heb al wat info gekregen over verschillende busreizen binnen australie. Hiermee heb je een half jaar de tijd om in en of uit te stappen en zie je dus op een relaxe manier (lijkt mij) een heel groot deel van australie.
Lijkt me leuk wat van jullie te horen!

Groetjes simone