Hoi,Ik ben Mitch een jongen van 18 (tegen die tijd bijna 19)Ik ben van plan om in januari 2011 naar Australie te gaan voor 6 maanden en waarschijnlijk een paar weken naar Azië. Ik vroeg mij af of mensen zijn die interesse hebben om mee te gaan. Het hoeft niet perse voor de hele reis. Ik heb nog geen planning gemaakt van de plaatsen waar ik heen wil, maar mijn plan is om zoveel mogelijk te zien en te doen als kan. Ik wil gaan werken als het budget niet toereikend is. Ik ben iemand die wel houdt van avontuur, maar ik wil ook zeker de feesten en af en toe een dagje strand niet missen.
Hey Mitch!
Fijn om toch nog mensen tegen te komen van mijn leeftijd die rond dezelfde tijd naar Australië gaan! Mijn, of nouja ons, plan is om van 15 maart t/m 15 juni 2011 naar Australië te gaan samen met een reisgenootje. Ik word woensdag 18 en zij is tegen die tijd ook 18. Ons plan is om in Melbourne te beginnen en vanuit daar omhoog te reizen via de oostkust langs Sidney en Brisbane en te eindigen in Cairns. Vanuit daar nemen we weer een binnenlandse vlucht terug naar Melbourne en vanuit daar weer naar huis. Dus wij hebben in principe al wel een route.
Ook vroeg ik me af of je op het moment al fulltime werkt of al een flink bedrag hebt? Want 6 maanden is natuurlijk niet niks. Je moet toch wel uitgaan van 1000 per maand en dan ook nog een ticket van ongeveer 1250 euro. Dus 7500 is toch wel nodig voor jou plannen!
groetjes Annemiek