Reisgenoten Indonesië gezocht voor een rondreis Bali/Java of Sunda eilanden zomer2013

Hallo iedereen!:dag:

Deze zomer wil ik naar Indonesië gaan. Ik wil graag mee met een groepsreis. Ik heb weinig ervaring met alleen reizen, dus voor de eerste keer leek mij dit wel handig. Ik ben 21 jaar en zou het leuk vinden als ik niet alleen met 56+'ers op stap ga.

Ik heb me al aardig verdiept in de verschillende mogelijkheden. Ik loop er alleen steeds tegen aan dat er veel ouderen meegaan met de reizen. Daarom vraag ik hier of er nog andere jongere mensen (20-35) zijn die belangstelling hebben om mee te gaan met een groepsreis. Hieronder mijn top drie:

http://shoestring.nl/rondreis-indonesie-groepsreis-draken-en-kampongs-in-het-andere-indonesie

Ik hoor graag van jullie!:zon02:

Groetjes Fenna

Zoals ik je gemaild heb ben ik ook van plan om in ieder geval naar Indonesie te gaan, omdat mijn roots daar ligt. Ik zou eerst met mn oma en haar vriend gaan maar ze is sinds kort ziek geworden. Vandaar dat ik op deze site aan het kijken ben om samen met anderen op reis te gaan.

We waren van plan om een privéchauffeur in te huren. We haden een organisatie gevonden die wel redelijk qua prijs is als je met een groepje gaat. Misschien is dit ook wel een optie als er meerdere mensen zijn die dit willen?
De reis van FOX lijkt me wel leuk. vooral ook omdat ik dan drie dagen in Bandung bij mn familie kan zijn.

Ik ben trouwens 27 jaar :smile:

Groetjes,

Jeroen.

Hey! Hebben jullie al iets vastgelegd ondertussen? Ik lees net jullie berichten hier op deze site! Ik wou graag naar Bali /Lombok gaan in augustus. Ik ben vrij vanaf 12 augustus deze zomer.
Ik ben 25 jaar en ben afkomstig van België :)!

Groetjes Kelly

Heey,