Hoi allemaal!
Mijn naam is Eva en ik ben 18 jaar. Ik zit in het eerste jaar van de opleiding Interior Design&Styling en speel daarnaast basketbal. Ik zit met het probleem dat mijn vrienden deze vakantie werken of al op vakantie gaan en ik eigenlijk wel graag er op uit wil.
Wat mij leuk lijkt:
Zonvakantie - Ik hoef niet hele dagen in de zon te zitten, maar uitstapjes maken en een paar avonden stappen vind ik ook leuk.
Citytrip - Ik hou ervan om steden te bezoeken. Scandinavische steden lijken me de moeite waard om te bezoeken, maar ook steden in de zon zoals bijvoorbeeld Barcelona.
Actieve vakantie - Ik heb altijd al eens willen leren surfen of een andere watersport beoefenen. Raften en kajakken spreekt mij ook aan.
Zoals je ziet houd ik van veel verschillende dingen. Misschien kunnen we verschillende dingen combineren zoals bijvoorbeeld een zonvakantie met een citytrip. Als het jou lijkt om in de zomervakantie er nog een paar weekjes tussenuit te gaan en je bent rond de 18-23 jaar dan hoor ik graag van je en als je een leuke suggestie hebt voor een locatie, ik sta voor alles open!
Liefs Eva