Reisgenoten gezocht. zonvakantie/citytrip/actieve vakantie (juli/aug)

Hoi allemaal!

Mijn naam is Eva en ik ben 18 jaar. Ik zit in het eerste jaar van de opleiding Interior Design&Styling en speel daarnaast basketbal. Ik zit met het probleem dat mijn vrienden deze vakantie werken of al op vakantie gaan en ik eigenlijk wel graag er op uit wil.

Wat mij leuk lijkt:
Zonvakantie - Ik hoef niet hele dagen in de zon te zitten, maar uitstapjes maken en een paar avonden stappen vind ik ook leuk.
Citytrip - Ik hou ervan om steden te bezoeken. Scandinavische steden lijken me de moeite waard om te bezoeken, maar ook steden in de zon zoals bijvoorbeeld Barcelona.
Actieve vakantie - Ik heb altijd al eens willen leren surfen of een andere watersport beoefenen. Raften en kajakken spreekt mij ook aan.

Zoals je ziet houd ik van veel verschillende dingen. Misschien kunnen we verschillende dingen combineren zoals bijvoorbeeld een zonvakantie met een citytrip. Als het jou lijkt om in de zomervakantie er nog een paar weekjes tussenuit te gaan en je bent rond de 18-23 jaar dan hoor ik graag van je en als je een leuke suggestie hebt voor een locatie, ik sta voor alles open!

Liefs Eva

Hallo Eva,

Mijn naam is Daisy en ben 21 jaar. Ik zag je oproepje staan en deze sprak mij erg aan vandaar mijn reactie.
Ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Vrienden die of gaan werken of al op vakantie gaan… En ook ik wil graag nog weg!

Ik kan mij goed vinden in de 3 opties! Citytrip, zonvakantie is inderdaad leuk om te combineren! Misschien ook leuk om daarbij te kijken of er mogelijkheden voor surfen zijn. Ik wil het al lange tijd leren maar het komt er steeds niet van haha.

Als het je leuk lijkt om in contact te komen dan hoor ik het graag!

Groetjes Daisy

Hee!

Ik ben Maaike, 22 jaar. Zit ook een beetje in dezelfde situatie…

Klinkt erg leuk je plannen! Zonvakantie en citytrip lijkt me erg leuk. Ik houd ook wel van een actieve vakantie, surfen weet ik niet of dat mijn ding is haha, maar ik houd zeker van activiteit.

Ik hoor het wel, als er interesse is!

Liefs, Maaike

Hoi Eva,

Ik heb hetzelfde ‘probleem’ en hier ook een topic geplaatst (over roadtrip en liften), misschien lijkt je dat ook wat?

Groetjes Marieke