Hey allemaal
Ik ben aafke ben 18 jaar. En ik heb in juli en augustus zomervakantie. En ik wil ook graag op vakantie. Daarom zoek ik een leuke gezellige reisgenoot(m/v) die met mij een reis voor 2 a 4 weken wil maken. Het maakt mij niet zo heel veel uit waarheen en wanneer.
Ik hou van wel uitgaan maar ik wil niet dat het een zuipvakantie wordt, ik zou ook graag een aantal dingen willen zien of doen!!
Als je het wat lijkt laat me dan iets weten
hay van wat voor soort vakantie’s houd je dan actief of gewoon aan strand ofzo? want ik wilt maybe wel een active vakantie wilt namelijk op surfkamp ofzo in noord spanje? iedergeval iets waar je lkkr actief bezig bent en savonds lkkr kan relaxen
Ik wil eind augustus drie weken naar zuid-afrika! Je kunt de reis bij djoser reizen bekijken. Vertrek is 12-08, hotelreis zuid-afrika, lesotho en swaziland.
Ik hoor wel wat je er van vindt!
hey
ik hou wel van actieve vakantie’s zoals mountebike, berg beklimmen, kanoën, abseilen en dat soort dingen. Maar een dagje relaxen vind ik ook niet zo heel erg. Een surf kamp lijkt me ook leuk. Maar ik heb nog nooit gesurft. Wanneer wil je dan naar Spanje gaan??
hey anneke
het lijkt me echt heel leuk om naar Afrika te gaan. maar als jij vertrekt moet ik ongeveer al weer naar school. En het is mij laatste jaar, en die wil ik niet verknallen. ik wil misschien volgend jaar dat gaan doen voor een paar weken naar Afrika. het lijkt me echt super!!
uhm ja eerste 2 weken van augustus zeg ma ma dat camp kost nog wel aardig wat 2 weken lang ma surfen dat leer je daar dan is een camping enzo lijkt me ook heel relaxt zelf wil ik dat leren surfen daarom en mountainbiken klimmen snowboarden enzo vind ik ook prachtig groeten danny je mag me anders ook wel toevoegen ? trance40@hotmail.com
Ik (studente) ben nog op zoek naar reisgenotes die mee naar Kreta willen eind juli-eind augustus. Ik hou van afwisseling dus een beetje van alles: rondkijken, eten, zonnen,uitgaan
Interesse l _ berghaan@ orange .nl (alles aan elkaar)
hoi, Ik ben vrij van 17 t/m 03 september, ik zoek reisgenoot(e), voor twee weken naar de zon , spagne, egypten, tenerife,maak niet uit waar naar toe, als maar zonnig is…
he aafke, ik ben zelf net 19 jaar en zoek ook nog iemand. het leukste lijkt mij om met een kleine groep (4 pers.) te gaan, het liefst alleen maar meiden. mij maakt het ook niet zo veel uit waar de reis naar toe gaat. maar als niemand een echt voorkeur heeft dan zeg ik toch, europa. barcelona, rome wil ik HEEL graag naa toe. maar ik hou ook erg van sporten en avondtuur, strand enzovoort.
ik sta open vor heel veel…
ik weet niet of je al iemand hebt gevonden. maar denk er maar over na!
gr. sanne
de laatse twee weken augustus ben ik vrij, ik zou vanaf 17-08-07 ergens naar de zon willen,
ik 36j, geestelijk jong, ben muziekant,
dus ergens naar de mediterraans kus?
Ik hou ook van veel dingen zien. Mijn voorkeur gaat uit naar een verre reis. Maar aangezien je redelijk jong bent (no offence) weet ik niet of je budget dat toelaat?
Ik vind een combi van stad en natuur leuk. Dus interessante steden afgewisseld met mooie nationale parken. En leuke dingen doen zoals raften, mountain biken etc. Helaas ben ik niet zo goed in bergwandelen (hangt uiteraard van de duur en hoogteverschil af). Qua verblijf vind ik luxe niet heel belangrijk, maar af en toe kunnen wassen is wel fijn.
Ik vind strand wel leuk voor een keer, maar een strandvakantie is niks voor mij. Ik hou ook van foto’s maken, en op 't strand ben je daar snel mee klaar.
ik ben sandra,16 jaar en woon in a’dam.ik heb vanaf volgende week vrij en aangezien hoe het weer is wil wel heel graag weg.omdat dit me eerste keer is dat ik op vakantie ga wil ik met iemand mee en graag iemand die wat ouder is.ik ben best volwassen voor me leeftijd dus als je het niet erg vind dat ik 16 bent,kunnen we samen gaan.ik wil graag naar portugal,italie(het liefst),frankrijk,spanje,belgie,griekland of kroatie.mijn ouders vinden het toch better als ik met iemand mee gaat.ik hoor graag van je mijn msn is icygirl_7@hotmail.com.
groetjes,sandra