Reisgenoten gezocht voor rondreis Azië, okt '08 -jun '09

hallo medereizigers,

begin oktober vertrek ik naar India om te beginnen aan een reis waar ik 10 maanden voor uit wil trekken. Laos, Cambodja, Vietnam, China, Thailand, Nepal en de Himalaya’s wil ik graag zien. Ik heb nog geen vaste route uitgestippeld en ben op zoek naar mensen die delen van de reis met mij willen maken. Ik wil beginnen in een ashram voor 10 dagen.
Ik ben 31 jaar, studeer aan de kunstacademie, en ben nieuwsgierig naar andere culturen.
Ik kan me goed alleen vermaken, maar vind het ook leuk om reiservaringen te delen en mensen te ontmoeten.

groet,
Merel

Hey Merel.

Ik vertrek in juni 2009 naar india daarna ga ik richting nepal waar ik ongeveer 4 weken blijf en daarna ga ik rondtrekken in thailand loas vietnam en ander om liggende landen…

Groetjes dennis

Hallo Dennis,

bedankt voor je reactie. Ik weet nog niet waar ik zal zijn in juni 2009. Dit is waarschijnlijk de laatste maand van mijn reis. Ik vermoed dat ik dan al in de landen ben geweest die jij gaat bezoeken. Ik begin in oktober in ieder geval in India. Mocht ik toch een andere planning maken, dan laat ik je dat weten.

groetjes,
Merel

Hoi merel,

Ik ga eind september samen met een vriendin naar thailand, maar op 27oktober gaat zij weer naar huis vanwege werk…Dan sta ik er dus alleen voor. En het lijkt mij leuk om samen te reizen. Ik ben Marloes, 24 jaar, afgestudeerd aan de Pabo in utrecht en ga reizen naar Thailand, Loas, Vietnam en Cambodja.

Als het handiger is mag je me ook mailen: [EMAIL=“marloes_schuitman@hotmail.com”]marloes_schuitman@hotmail.com

Groetjes Marloes

Hoi Merel,

Ik heb ook wat plannen voor Azië in 2009. Het idee is om eind maart te vertrekken naar China. Daar zal ik dus april/mei zijn en om daarna mei/juni naar Maleisië (borneo) te gaan. Misschien is een stukje meereizen in China leuk, hoewel ik betwijfel of dat in jouw planning ook zo uitkomt.
Nou laat maar weten. Oh ja ik ben 26 en net afgestudeerd aan de kunstacademie in Utrecht, maar wel een management opleiding. Heel veel succes nog met alle voorbereidingen!

Groetjes Marcia

Hi Marcia,

dank voor je berichtje. Ik wil heel graag naar China, en vermoed dat ik daar pas later op mijn reis naar toe ga. Dus het zou leuk zijn om contact te blijven houden. Ik ga denk ik een blog beginnen. Laten we elkaar op de hoogte houden als de plannen concretiseren.
groetjes,
Merel

Hi Marloes,
klinkt erg leuk. Ik ben nog een beetje in dubio of ik begin in India of Thailand. Als ik in Thailand begin, dan ga ik ook verder naar Laos en Cambodja en wil ik graag een stuk met je reizen. Ik vertrek 10 oktober, maar heb nog niet geboekt, het hangt een beetje af van vrienden in India.
Sorry dat het nog zo vaag is, ik verwacht snel een concreter plan te hebben.
groetjes Merel

He!
Mijn plannen zijn nog niet veel duidelijker dan de jouwe, maar ik zit in ieder geval wel al in Azie haha. Ik heb net twee maanden door Thailand gebackpackt, zit nu voor drie maand in Maleisie en vertrek begin december waarschijnlijk weer naar Indonesie voor 1 a 2 maand. Daarna wil ik waarschijnlijk weer naar het vaste land, richting Vietnam en later misschien weer terug naar Cambodia. En dan Laos? Het hangt van de tijd en van mijn portomonnee af…!
Je mag me altijd toevoegen op MSN; groteteen33@hotmail.com