Hallo, ik ben een reislustige vrouw van 62. Van huis-uit journaliste en antropologe. Graag wil ik met iemand of met een paar paar mensen door Argentinië reizen. Liefst per lokaal vervoer. Eenvoudig onderdak. Hoeft niet de hele reis te zijn, een stuk samen optrekken kan ook. Op mijn verlanglijstje staan: pampa’s, de blauwe gletschers van Perito Moreno, Salta, Humahuaca. Heb zelf veel gereisd, kan goed alleen zijn, maar ben liever in gezelschap.
Ik zoek reisgeno(o)ten die net als ik graag onderweg zijn en altijd weer iets nieuws willen proberen.
Luisa
Hoi,
Ook ik wens lange reizen te maken, al is februari voor mij niet haalbaar. Kunnen we hierover praten? Ik reis graag en wil erover schrijven. Elke nieuwe ervaring is van harte welkom.Tot horens.
Renée
Dag Renée
Dank je voor je reactie. Jammer dat februari niet haalbaar voor je is. De eerste week van februari wil ik namelijk vanuit Buenos Aires vertrekken (ik kom dan uit Montevideo, waar ik een cursus Spaans doe) en dan naar Patagonië reizen. Gezien het weer is het dan een goede tijd voor het zuiden. Daarna reis ik richting Mendoza en van daaruit langzaam per bus naar het noordwesten:: richting Salta en Humahuaca. Laat me even weten wat je eigen plannen zijn. Wanneer zou je bijvoorbeeld zelf weg kunnen ? Mijn vliegreis van en naar Nederland ligt overigens wel al vast. Ik vlieg op 14 januari weg en mijn terugreis is 14 april. Laat maar weten wat je zelf voor ideeën hebt. En natuurlijk is erover te praten.
Vriendelijke groeten
Luisa
Hallo Luisa,
Jammer, ik vrees dat het dit keer niet zal gaan lukken. Ik ben aan het werk tot en met maart/april.
Maar wie weet heb je erna wel een ander idee.
Ik heb geen vaste plannen. Ik wil graag wat rondreizen (eventueel gecombineerd met een baantje) vanaf juni…mits er geen andere projecten op mijn weg komen. Dus, als je volgend jaar een leuk plan hebt, dan hoor ik dat graag. Als ik iets heb, hoor je dat ook van mij.
Mijn email adres is r.urgert@gmail.com. Misschien wat makkelijker om op die manier contact te houden?
Ik zou ook wat meer willen weten over het werk wat je doet (Spaans in Montevideo- interessant). Ik geef zelf ook les (Engels) en zou een buitenlandse ervaring ook op prijs stellen.
Groetjes,
Renée
Dag Luisa,
Ben de eerste week van februari ook nog een paar dagen in Buenos Aires, daarna trek ik verder, heb nog geen vast omschreven reisplan. Misschien kunnen we even samen optrekken.
Groet, D (v35, Amsterdam)