Argentinië (februari-maart 2016)

Hallo!

Argentinië stond reeds een tijdje op mijn verlanglijstje, maar een mens moet keuzes maken! :slight_smile: Een paar dagen in Buenos Aires zou wel volstaan voor mij. De natuur, dan vnl. in Patagonië, is de reden waarom ik dit land wil bezoeken. Ik heb het graag warm, dus koos ik februari/maart als meest geschikte periode om te reizen doorheen Argentinië (in het zuiden mag je toch rekening houden met een temperatuur van ongeveer 14 graden). Ushuaia, gelegen in het uiterste zuiden, blijkt héél mooi te zijn; dit wil dus zeker en vast bezoeken. Dan heb je nog de watervallen van Iguazu, een must om te bezoeken denk ik! Perito Morenogletsjer, Salta, valleien van de Altiplano,… en zo veel meer. Verdere plannen maak ik wel éénmaal ik er ben.

Ik zou ongeveer een drietal weken kunnen reizen. Momenteel ligt m’n reisplan vast op volgende data: vertrek op 15/02/2016 - terugkomst op 08/03/2016. Maar dit kan nog veranderen :slight_smile:

Wat moet je meer weten van mij? Wel ik ben een vrij energiek persoon, ik begeef me graag onder de lokale bevolking, heb interesse in héél veel dingen, kan genieten van lekker eten (en bijhorend drankje) :stuck_out_tongue: Ik hou van de fauna en flora… wie meer wil weten, hoeft me maar eens een mailtje te sturen :slight_smile:

Zonnige groetjes!
Jeroen