Argentinië, Chili en Peru febuari-maart 2010

Ik ga ik februari 2010 naar argentinië om dan via chili naar peru te reizen, een vaststaand schema heb ik niet, waar het leuk is blijf ik wat langer en als het niet leuk is ga ik weer verder.

Nu lijkt het me leuk om (een gedeelte) deze reis met een reisgeno(o)t(e) te maken! Dus heb je plannen om in die tijd die kant op te gaan laat het me weten en wie weet gaan wij naar Zuid Amerika!

Ik ben een man van 31 jaar en heb in het verleden al meer gereisd, mijn voorkeur voor overnachtingen gaat uit naar een hostel voor de gezelligheid.

Het enige wat wel vaststaat is (i.v.m. werk):

19-02-10 >>> Amsterdam - Buenos Aires
19-03-10 >>> Lima - Amsterdam.

Gr. Joost

Hoi hoi,

Ik verrek 20 februari naar Cusco om daar 2 weken een talencursus spaans te volgen, daarna een week naar Machu Pichu. Ik reis in totaaal 2 maanden en wil ook naar Argentinie en Chili. Wie weet kunnen we elkaar ergens ontmoeten. Ik ben 32 jaar en woonachtig in Den Haag, in 2009 heb ik 3 maanden door Australie en Nieuw Zeeland gereist. Mijn prive email is [EMAIL=“kaatjeinaustralie@live.nl”]kaatjeinaustralie@live.nl

groetjes Karen

Hey Joost,

Ik vertrek 2 dagen eerder dan jij naar Buenos Aires. Wie weet kunnen we ergens een biertje doen. Ik ben van plan een paar weken door Argentinië en Uruguay te reizen.

Groeten,
Jurriaan (31/m)

Ha Joost,

Ik heb nog niets geboekt, maar ben in februari in Argentinie. De eerste week ga ik waarschijnlijk in een appartementje in Buenos Aires zitten, maar dan ben jij nog niet in Argentinie. Daarna zou ik graag met iemand wat rondreizen. Beetje low-budget, is prima! 1 Maart begint mijn werk weer, dan moet ik terug zijn in Amsterdam. Misschien kunnen we samen een stukje optrekken.

Groet, D (v35, niet single)