Backpacken Argentinië/Chili feb'14

Hallo!

In februari 2014 wil ik een week of drie gaan rondtrekken door Argentinië en Chili. Plan is om te starten en eindigen in Buenos Aires, en in ieder geval het zuiden (Ushuaia, El Calafate, Torres del Paine) aan te doen. Is er iemand die zin heeft om (een deel van deze reis) met mee te gaan??

Afgelopen 11 jaren heb ik redelijk veel buiten Europa gereisd, alleen en samen met een vriend(in). Als backpacker vind ik het heerlijk om ter plekke zelf te besluiten wat de volgende stap in de reis wordt (ik ga dan ook liever niet met een volledig georganiseerde reis mee) en zo de vrijheid te voelen! Dit jaar is er in mijn omgeving helaas niemand die in februari met me meekan. Samen vind ik gezelliger dan alleen - vandaar deze oproep.

Ik ben 35 jaar, woon en werk in Noord-Brabant. In mijn vrije tijd spreek ik graag met vrienden af, ga graag uit, ik ben sportief en ondernemend.

Ben jij misschien ook op zoek naar een reismaatje en mocht je zin hebben aan te sluiten, dan hoor ik graag van je!

Groetjes, Marloes

Hoi Jacob,

Dank voor je reactie! Het is inderdaad krap om in drie weken zo’n groot land te bereizen; ik zie wel hoever ik kom - ben flexibel en wil enkel de vlucht vastleggen. Wellicht kom ik nog bij je terug voor tips! Costa Rica staat ook nog op mijn wensenlijst;-) Maar dit jaar gaat het toch Argentinië/Chili worden. Veel plezier alvast!!!

Groetjes, Marloes

Hi marlous!

wanneer ga je precies naar argentinie? Ik ben er vanaf 20 februari en ga ook 3 weken alleen rondreizen. Ik vind het fijn om alleen te reizen, maar vind het ook leuk om af en toe samen met iemand te reizen. Wellicht kunnen we een deel samen doen?

ik wil heel graag naar het Ultra music festival op 21 en 22 februari in Buenos Aires. Dat schijnt echt fantastisch te zijn! Daarna wil ik een rondje door het noorden doen met Mendoza, Salta, Iguazu en misschien nog even Uruguay. Mocht je BA samen willen doen: let me know!

groetjes,
marjolein

Hoi Marjolein,

Leuk dat je reageert!

Inmiddels heb ik (via deze website) een reisgenote gevonden en geboekt. Wij gaan de eerste drie weken van februari en afspreken gaat niet lukken - helaas!

Ik wens je een hele fijne tijd toe en hoop dat je nog iemand anders treft waar je een tijdje mee op kan trekken!

Groetjes, Marloes

Hi Marloes,

leuk dat je geboekt hebt en een reisgenote hebt gevonden. Heel veel plezier!!

gr. Marjolein