Reisgenootje Chile, Argentinie, Brazilie start oktober 2012

Hallo allemaal,

Ik had een rondreis geboekt bij Kumuka maar kreeg helaas gister te horen dat ze falliet zijn gegaan. Ik heb even gekeken naar andere reisorganisaties maar kan niets leuks vinden helaas.
Ik ben nu dus opzoek naar een reisgenootje die ook graag de volgende landen wil bezoeken; Chile, Argentinie (patagonie) en Brazilie.
Omdat ik mijn ticket al heb ben ik helaas niet zo flexibel, ik start 12okt in Santiago en vlieg 4dec van Rio naar Costa Rica.
Ik ben avontuurlijk, hou van reizen (ben nu inmiddels al haast 2jr aan het reizen, ben in Azie, Afrika, Australie en Nieuw Zeeland geweest) en ga het liefst kamperen als dat mogelijk is.
Ik ben 24jr en hou van sportieve dingen (lange hikes maken, raften, biken etc).
Lijkt het je wat, laat wat van je horen :slight_smile: Mijn route kan eventueel iets aangepast worden zolang ik maar start en eindig op de plaatsen en data die al vast staan.

Groetjes Vera

Hoi Vera! Inmiddels al wat vastere plannen gemaakt voor je trip?
Ik vertrek vrijdag 28 sept naar Argentinie waar ik de hele maand oktober ga rondtrekken. Binnen argentinie heb ik nog totaal geen planning.
Ik denk dat ik eerst 1 week door Patagonie wil trekken (puerto madryn en bariloche) en vanaf daar naar t noorden.
En zal ik dus half oktober ergens rondom cordoba/medoza zitten.
Mocht je ook rond die tijd daar zitten, let me know!
Ook ik ben reislustig, vooral veel van Azie gezien en nu voor het eerst naar zuid Amerika. Het belangrijkste van het reizen vindt ik het NIET plannen van dingen:)

groetjes, Lotte

Hee Lotte,

Wat leuk dat je ook naar Zuid Amerika gaat!
Mijn reis is eigelijk nog steeds hetzelfde, ik heb een planning (ik plan eigelijk altijd) maar ik zou niet verbaasd zijn als ik mn planning ter plekke omgooi daar. Tot nu toe is dat haast altijd gebeurd met reizen haha!
Ik wil nog steeds graag Patagonie zien, van zoal Chile als Argentinie. Dan door naar B.A. en dan door naar de Falls en Pantanal en eindigen in Rio.
Ik denk dus helaas dat ik jou misloop, als jij Patagonie al je eerste week doet.
Mochten jou plannen ook wat wijzigen, laat het me weten. Zou leuk zijn om ergens te meeten als dat kan.
Heel veel plezier met je reis!

Groetjes!