Voor begin september/midden september 2010 ben ik op zoek naar een enthousiaste reisgenoot voor Brazilië en Argentinie. Eventueel ben ik ook geinteresseerd in Chili en Uruguay. Graag zou ik rond 24 oktober in Buenos Aires aankomen, zodat ik vanuit daar door kan reizen naar Bolivia en Peru.
Mijn naam is Véronique, 27 jaar, fysiotherapeut, ondernemend ingesteld. Graag reis ik met z’n 2en, zodat je je reisavonturen kan delen en tevens in verband met een stukje veiligheid. Dus ben jij een gezellige reisgenoot, laat maar horen…
Leuke reisideeen! Zelf heb ik het idee om in oktober vier weken in Argentinie te gaan reizen, voor mij maakt de vertrek datum niet uit, dus misschien kunnen we in Argentinie meeten? Heel concrete reis plannen van wat ik in Argentinie wil zien heb ik nog niet… maar tijdens mijn reis wil ik wel zoveel mogelijk zien en ondernemen, daarnaast is het belangrijk dat het relaxt en gezellig is. Met zijn tweeen reizen en zeker in het begin is inderdaad een stuk fijner.
Ik ben 26 jaar en ben als ergotherapeut werkzaam in Utrecht. In utrecht ga ik binnenkort ook wonen.
Hallo!
Ik ga in augustus op reis en ga beginnen in Ecuador. Daarna wil ik doorreizen naar Peru, Bolivia en Argentinië!
Samen reizen is veel leuker, makkelijker en veiliger dan in je eentje! Ik hoor dus graag wat jullie plannen zijn en wie weet komen we elkaar wel tegen ergens onderweg op onze routes? Lijkt mij leuk!