Hoi Yvonne!
Ik zie het voor me! Zo a’la Julia’s Tango! Klinkt echt superleuk. Kben zelf 23 jaar en wil er ook altijd nog een keertje tussenuit. Maar wat zijn jouw concrete plannen? Hoelang wil je bijvoorbeeld daar zijn en wat wil je daar doen? Alleen vakantie vieren of…
Hoop snel wat van je te horen!
Groetjes Aafke
Dank je wel voor je reactie.
Ik wil er twee a drie weken naar toe.
Wat ik wil doen is sfeer en cultuur proeven, nieuwe mensen ontmoeten, inspiratie opdoen.
Ik heb nog geen concrete plannen, maar er is nog tijd genoeg om die te maken.
Enkele weken naar Argentinië, vrouwen onder elkaar, het spreekt me best wel aan. Je mag me altijd contacteren op [EMAIL=“zizazoe@yahoo.ca”]zizazoe@yahoo.ca als je wil.
Heb je je drie andere vrouwen al gevonden of is er nog een plaatsje vrij!
Plan klinkt prima! Ben 28 jaar kom uit Noord-Holland, hou van lekker eten, shoppen, lezen, uitgaan en uiteraard reizen. Mocht er nog een plaatsje vrij zijn hoor ik dat graag!
hoi Yvon …ik ben dan wel een vrouw van 40 maar ik wil graag met enkele vrouwen op reis.Ik wil in de maand januari gaan en dan voor zekers 3 weken …zit druk te googlen naar een reis en ik wil graag het noorden van argentinie ontdekken…Voor mij is het zeker dat ik ga maar het is altijd gezelliger als er met een leuke groep kan reizen…Dit word voor mij wel de eerste keer… Hopelijk hoor ik wat van je…en anders veel plezier alvast