Argentinië. Peru, Bolivia...

Hallo,
Ik ben een meisje van 18 jaar en ik ben van plan aanstaande september een aantal maanden naar Argentinië te gaan. Een cursus Spaans, vrijwilligerswerk, rondreizen enz. Daarna wil ik graag met een georganiseerde groepsreis door Peru en Bolivia reizen. Oa. een stukje Incatrail lopen, Machu Picha en Cuzco bezoeken enz. Aangezien ik helemaal in mijn eentje ga zou het gezellig zijn af en toe een reisgenoot te hebben. Je hoeft natuurlijk niet de hele reis mee te doen, maar bijvoorbeeld alleen een maandje vrijwilligerswerk, of het rondreizen in Argentinië zodat je verder je eigen plan kan trekken. Ook voor de georganiseerde groepsreis zou ik het gezellig vinden een reisgenoot te hebben. Niks staat nog vast behalve dat ik in september vertrek en die eerste maand Spaans ga leren. Als je geïnteresseerd bent of nog vragen hebt mail mij dan gerust Ook zijn alle tips en ervaringen welkom.
Groetjes Marijn :ARGENTINA

hola

Ik ben een 22 jarige belg , die op 6 juni vanuit caracas grotendeels over land naar buenos aires zal reizen.
Mijn bedoeling is om ongeveer begin september in argentinie aan te komen, om daar mijn trip te beeindigen!!! Mss dat we elkaar daar kunnen treffen!

groeten lieven

Hey,
Hartstikke leuk dat je reageert! Ben heel erg benieuwd naar wat je allemaal van plan bent, of je al routes hebt uitgekozen, wat je van plan bent te doen in Argentinië enz. Zullen we gewoon over de mail eens plannen uitwisselen?
Groetjes Marijn