Hoi,
Ik ben Martin, 23 jaar en ben van plan om in maart volgend jaar zo’n twee tot vier maanden van Bolivia naar Patagonië (Ushuaia) te reizen, of andersom.
Ik ben student fotografie en wil deze periode onder andere gebruiken om aan mijn afstudeerproject te werken. Hiervoor wil ik het leven van de mensen in verschillende bevolkingsgroepen en streken portretteren.
Nu denk ik dat ik me prima in m’n eentje kan redden, maar lijkt het me toch gezellig en veiliger om een reisgenootje te hebben. Ook omdat ik nog niet eerder in Zuid-Amerika geweest ben en nog geen Spaans spreek (zou eventueel een taalcursus willen volgen daar icm vrijwilligerswerk, om zo ook sneller iets te integreren in de cultuur).
Ik houd er van om de tijd te nemen om van alle mooie dingen te genieten, om in contact te komen met de mensen daar en niet als een gek van hot naar her te racen. Een route ben ik niet van plan om van te voren uit te stippelen, maar er zijn wel een aantal plekken die ik graag zou willen zien.
Komen je plannen een beetje met de mijne overeen en heb je zin om even te kletsen, voeg me dan toe op msn messenger op [EMAIL=“psilo@softhome.net”]psilo@softhome.net, of mail naar [EMAIL=“m.spijker@home.nl”]m.spijker@home.nl. ![]()
Groetjes Martin