Dag Iedereen!
Ik zou graag voor een 2 à 3-tal weken naar de zon trekken in november of periode kerst-nieuw. Aangezien bij de vrienden de ‘baby-boom’ begonnen is, kunnen deze niet mee dus ben ik op zoek naar leuke reisgenootjes, m of v, van rond mijn leeftijd om een stukje wereld te ontdekken. Natuur, cultuur, en veel fun is voor mij belangrijk op reis. Ik hou ook wel van trekkings en ben niet zo te vinden voor een vakantie aan het zwembad.
Ik zou dit jaar graag eens naar Azië trekken, ben nog nooit tot daar geraakt.j Landen die me aanspreken zijn: Nepal, Thailand, Laos, Cambodja, Sri Lanka, … Centraal-Amerika, in het bijzonder dan Costa Rica spreekt me ook enorm aan.
Iets dichter bij huis behoren Marokko en Turkije tot de opties… maar in feite is alles mogelijk omdat er nog niets vastligt. Uiteraard zou de zon wel één van de hoofdrolspeelsters zijn ;).
ik ben 26m, afkomstig uit West-Vl, België. Hobbies: fietsen, wandelen, muziek!!!, actualiteit, tekenen & airbrush, talen, … van opleiding bedrijfsvertaler-tolk maar actief in de pretparkwereld. Ik leer graag nieuwe mensen kennen en qua karakter openminded, easy-going en rationeel.
Interesse ? just lemme know,
Groetjes!