Hallo, ik ben Lisette en ben 34 jaar. Ik ben lerares van groep 4, hou van salsa dansen, boek lezen, zit sinds kort op naailes (bak er nog niet veel van:D) en hou uiteraard van reizen!>>>
Dit jaar ga ik in Indonesië backpacken en ik zoek reisgenootjes voor juli-augustus 2013. Ik reis van Jakarta naar Bali, van daaruit ga ik met het vliegtuig weer terug naar Nederland. Ik wil de highlights bezoeken, hier het lijstje ideeën, ik ga het nog uitwerken, want uiteraard kan dit niet allemaal in 5 weken gepropt worden:
Bogor: botanische tuinen en gunung halimun national park
Yagjakarta: Tempels Borabordur en Prambanan tempels
Gunung merapi: actieve vulkaan, tocht naar vulkaan
Solo city: 2 paleizen
pangandaran: zon en zee
Bromo: national park, uitzicht op 5 vulkaantoppen
Ubud: yoga, kook en massagecursussen
Rijstvelden, fietstochten
Sidemen: vulkaan en tempel en hoogste berg
Candidase/amed: snorkelen
Tirtagangga: uitvalsbasis trekkings, waterpaleis, balinees koken
Lovina beach: dolfijnen tochten, kustplaats
Pemuteran: trekking
Gili eilanden: strand en gezelligheid
Pura Alas Kedaton monkey forests
Kuta beach: toeristische backpackersplek, tonah lot= zee tempel en de beste stranden…
Schildpaddenproject bij Tulamben.
Tradities van het land bekijken.
Mocht je dit een leuk lijstje vinden, reageer dan. Het lijkt me leuk om af te spreken en samen tot een kortere bezienswaardigheidslijst te komen!
Dit lijkt me een super mooie reis! Je hebt er al goed over nagedacht zie ik. De meeste activiteiten lijken me wel leuk…alleen sla ik hier en daar misschien wel iets over Heb je ook enig idee hoeveel het gaat kosten ongeveer?
2000 euro? Dit is voor mij wel een lastige periode om weg te gaan, aangezien iedereen dan op vakantie wil. Ik moet er dus snel bij zijn ;p