Hallo, ik ben Lisette en ben 34 jaar. Ik ben lerares van groep 4, hou van salsa dansen, boek lezen, zit sinds kort op naailes (bak er nog niet veel van:D) en hou uiteraard van reizen!>>>
Dit jaar ga ik in Indonesië backpacken en ik zoek reisgenootjes voor juli-augustus 2013. Ik reis van Jakarta naar Bali, van daaruit ga ik met het vliegtuig weer terug naar Nederland. Ik wil de highlights bezoeken, hier het lijstje ideeën, ik ga het nog uitwerken, want uiteraard kan dit niet allemaal in 5 weken gepropt worden:
Bogor: botanische tuinen en gunung halimun national park
Yagjakarta: Tempels Borabordur en Prambanan tempels
Gunung merapi: actieve vulkaan, tocht naar vulkaan
Solo city: 2 paleizen
pangandaran: zon en zee
Bromo: national park, uitzicht op 5 vulkaantoppen
Ubud: yoga, kook en massagecursussen
Rijstvelden, fietstochten
Sidemen: vulkaan en tempel en hoogste berg
Candidase/amed: snorkelen
Tirtagangga: uitvalsbasis trekkings, waterpaleis, balinees koken
Lovina beach: dolfijnen tochten, kustplaats
Pemuteran: trekking
Gili eilanden: strand en gezelligheid
Pura Alas Kedaton monkey forests
Kuta beach: toeristische backpackersplek, tonah lot= zee tempel en de beste stranden…
Schildpaddenproject bij Tulamben.
Tradities van het land bekijken.
Mocht je dit een leuk lijstje vinden, reageer dan. Het lijkt me leuk om af te spreken en samen tot een kortere bezienswaardigheidslijst te komen!
Dit lijkt me een super mooie reis! Je hebt er al goed over nagedacht zie ik. De meeste activiteiten lijken me wel leuk…alleen sla ik hier en daar misschien wel iets over Heb je ook enig idee hoeveel het gaat kosten ongeveer?
2000 euro? Dit is voor mij wel een lastige periode om weg te gaan, aangezien iedereen dan op vakantie wil. Ik moet er dus snel bij zijn ;p
Hey Tom, leuk dat je reageert…ja dit is een lijstje met teveel dingen hoor, volgens mij gaat dat nooit lukken. Ik wil namelijk niet net als in Maleisie alleen maar aan het reizen zijn. Ik wil ook gewoon relaxen en genieten…1 rijstveld of tempel meer of minder maakt me niet zoveel uit…het is een richtlijn…
Het ticket wat ik geboekt heb van amsterdam-dubai-jakarta en terug vanaf bali-jakarta-dubai-amsterdam was 1100 iets minder…sommige reizen via singapore en cheaptickets maar dat was net zo duur…
Ik ben Thailand gewend qua kamerprijzen van 1 euro of zo, maar hier ben je wel 20 kwijt volgens mij…als ik de forums zo lees. Dus ik heb ongeveer 2500 euro uitgetrokken voor de reis in totaal, maar hoop dat het rond de 2000 wordt. Is al een hoop geld.
Deze zomer wil ik ook graag naar Indonesië. Ik heb alleen weinig ervaring met alleen reizen. Ik ben 21 en ik geef overigens ook les aan een groep 4, toevallig!
Ik weet niet of je inmiddels al iemand gevonden hebt. Maar ik ben ook nog op zoek.
Ik weet niet of ik al te laat ben maar ik zoek ook een reisgenoot voor ong diezelfde datum.
ik ben 22 jaar (op vertrkedatum 7 juli ben ik 23 ) en kom uit Enschede
Mijn idee was om ook via jakarta naar bali te gaan maar er ook nog eventeel de komodo eilanden bij mee te nemen.
Nou ben ik net zoals jij van plan om er zo’n 4 a 5 weken voor uit te trekken.
Momenteel is mijn vakantie datum nog redelijk flexibel en kan ik me nog aanpassen aan andere mensen.
Mocht je hier interesse in hebben dan kan ik je mijn mail adress sturen
Ik ben Lars. Ik ben 34 jaar oud en kom uit Harderwijk. Gesscheiden en heb 2 kids.
Jou reis spreekt mij erg aan. Heb je al 1 of meerdere reisgenoten??
Ik heb nog geen plannen voor aankomende zomer en ben nog flexibel.
Ben benieuwd naar jou reactie.
ps: ben gescheiden maar niet opzoek naar een relatie.
Ik heb zondag gesprek met een meisje van 26, goede vrijdag met een jongen van 23 en misschien nog met meisje uit groningen over 2 weken. Dus als je ook een kennismaking wilt graag, want ze hebben alle 3 nog niks concreets geboekt, dus ik spreid mijn kansen en met een groepje weggaan is ook leuk, kun je nog splitsen en elkaar weer ontmoeten. Lijkt me wel leuk met groepje.
Of misschien heb je facebook, kunnen we elkaar even bespioneren hihi…
lisettewijmenga1 heet ik op facebook, uit amsterdam.
Ik zou er misschien ook bij zijn met goede vrijdag via Skype. Hierover had ik het vandaag met Koen. Misschien kunnen wij ook nog apart afspreken. Ik wilde eerst met een rondreis mee, maar nu lijkt backpacken me leuker. Ik kan je niet vinden op Facebook, dat praat misschien makkelijker.
Dank voor je reactie. Ik zie dat je al aardig wat contacten hebt. Wel erg leuk.
Ik twijfel alleen omdat ik het leeftijdsverschil nogal groot vind.
Is het een idee om een keer ergens met iedereen af te spreken?
Gr. Lars
ps: heb geen facebook. Heb jou wel gevonden. Je bent een mooie vrouw.
Ik ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot van zondag 21 juli tot en met 28 augustus, naar Sumatra, Java en Bali/gili meno.
Ik heet Nathasja en ben 24 jaar.
Ik heb al wel heel veel vast staan omdat ik samen met iemand zou gaan en dit gaat niet meer door.
Wat ik vast heb staan:
Zondag 21 juli vanaf Dusseldorf naar Kuala lumpur (Hier zijn 2 tickets van geboekt bij Emirates)
Woensdag 24 juli van Kuala Lumpur naar Medan (ook 2 tickets via air asia)
(Bedoeling is om naar Samosir, Bukit Lawang en Tangkahan te gaan)
Vrijdag 2 augustus vliegen van Medan naar Bandung
Per trein over java reizen naar bali.
Woensdag 21 augustus van Bali via Kuala lumpur naar Langkawi.
Dinsdag 27 augustus van Langkawi naar Kuala lumpur en door naar Dubai. Hier de avond en ochtend verblijven en 's middags de vlucht weer terug naar Dusseldorf.
Zoals je ziet heb ik dus alle vliegtickets al geboekt, misschien dat het mogelijk is dat de 2e ticket over te zetten is op naam…