Reisgenoten gezocht in dec 2008/jan 2009 naar Australie!

Hallo misschien toekomstige reisgenoten!! :smile::slywink:

Ik ben Femke en wordt in september 21 jaar! Ben 18 december klaar met de opleiding als verpleegkundige! En wil daarna rond december/januari lekker gaan reizen!! FF WAT ANDERS! Ik heb hele enthousiaste verhalen gehoord over Australie die me wel heel erg aanspreken! Zelf ben ik nog nooit zo ver gaan reizen… Dus vindt het wel heel spannend!
Ik ben een echt gezelligheidsmens! En houd van lekker kletsen en feesten! Maar kan ook goed alleen zijn…vindt lezen erg fijn. Verder vind ik het lekker om te wandelen en fietsen! Ik ben er nog niet uit of ik wil gaan werken in Australie!
Heb een hoop lieve vriendinnen die helaas aan studie of werk gebonden zijn.
Dus hoop leuke mensen te ontmoeten om daarmee te reizen!!

Laat snel wat van jullie horen!! :dag::dag:

Femke Donkers uit Helmond [EMAIL=ā€œfdonkers2@hotmail.comā€]fdonkers2@hotmail.com !!

ey femke,

heb je al een reispartner gevonden in de tussentijd?
Zoniet… Ik ben Jim 20 jaar en wil ook graag naar Australie zit op dit moment in Fuerteventura werk hier voor een groot hotel entertainment bedrijf. Hartstikke leuk maar dit is absoluut niet wat ik de rest van mun leven wil blijven doen. Omdat ik nog niet precies weet welke opleiding ik wil gaan volgen maar dat ik wel weet dat ik veel van de wereld wil zien en veel nieuwe indrukken wil opdoen wil ik dus graag gaan reizen voor ik aan studie begin. Voor hoe lang wil je precies gaan? wat zijn je plannen ? Voeg me een keertje toe op msn of stuur mun een mailtje [EMAIL=ā€œjimfeij@hotmail.comā€]jimfeij@hotmail.com en wie weet…

Ciao

Heey Femke!

Ik ben Lieke, wordt ook in september 21;) en zit in het 4e jaar van mn studie hbo sjd. Omdat
ik deze zomer door stage loop heb ik van 15 dec t/m 11 feb een soort vakantie!
Het lijkt me een super plan om dan te gaan reizen!! , maar het is een beetje een vreemde periode om weg te gaan, vrienden & familie zijn niet zo lang vrij!, maar gelukkig deze site:D!
Ben ook niet z’on ervaren reiziger btw, wel heel veel europa, maar pas 1 x buiten europa geweest!!

Heb je je reisgenoot al gevonden? Zo niet, stuur me een mailtje!

Groetjes! lieke

mail: [EMAIL=ā€œliekehart@hotmail.comā€]liekehart@hotmail.com
ps. hoelang wil je eigelijk gaan?

Hoi Femke,

Ik ben Rianne, 21 jaar. Ik ben momenteel mijn opleiding Vrijetijdsmanagement aan het afronden. Ik zou graag in december en januari gaan rondreizen door Australie. Ik ben net als jij echt een gezelligheids mens, heb graag mensen om me heen om lekker mee te kletsen, maar vind het soms ook heerlijk om een moment voor mezelf te hebben! Ik heb geen idee wanneer je precies wilt vetrekken en voor hoelang, maar lijkt het je gezellig, laat het me dan maar weten!

Groetjes Rianne!
rianny90@hotmail.com

Hey Femke!

Ook mijn vraag, heb je al een reisgenootje gevonden? Mijn planning is ook om januari 2009 richting buitenland te gaan. Omdat met zn tweeen veel gezelliger is dan alleen heb ik gelukkig deze site opgezocht en gevonden!

Mijn naam is Judith, 21 jaar en ben drie weken terug afgestudeerd voor mijn opleiding Facility Management. Ik vind het leuk om dingen te ondernemen en houd van uitdaging! Ben een spontane, leuke meid en houd wel van een avondje stappen of een dagje standliggen. Ben heel flexibel en heb nog niet veel van de wereld gezien. Wat mij betreft kan je dus nog alle kanten op!

Nou mocht je nog geen reisgenootje hebben gevonden, houd ik me aanbevolen! Hoor graag van je of je al plannen hebt. Mijn mailadres: [EMAIL=ā€œjudith_borgijink@hotmail.comā€]judith_borgijink@hotmail.com

Groetjes!
Judith

hallo Femke! (of andere gezellige mensen die naar Australie willen)
ik weet niet of je alleen met dames op vakantie wou gaan maar ik had mezelf ook al voor genomen om eind dit jaar er een tijdje (maand ofzo) tussen uit te gaan. ben ook 21 jaar, spontaan, gezellig, en ik hou wel van een feestje, avontuur en skydiven :p. ik heb afgelopen schooljaar mijn P. voor Chemistry gehaald aan het HLO, en studeer s`avonds zeflstandig verder. overdag werk ik, maar ik heb nog vrije dagen genoeg, dus dat komt wel goed.
mocht je het wat lijken, mail of msn me maar *johan_raggers@hotmail.com

• graag tot ziens,
    gr Johan