Hey hey!!!
Ik ben Femke, en ik wil graag in sept 2009 naar Australie voor een aantal maanden.
Het liefst zou ik deze reis met iemand samen willen doen. Alleen is spannend, maar mij lijkt het veel gezelliger om samen te reizen. Ook om samen de reis te plannen…
Ik zelf zat te denken om de cowgirl cursus te doen, en dan 2 maanden op een ranche te gaan werken. Om daarna 5-6 maanden rond te reizen… deze het liefst zonder te werken.
Maar heb dus nog niks vast staan, alle andere ideeen zijn meer dan welkom!!
Lijkt dit je wat? En wil je ook graag samen met iemand gaan?
Laat het me dan weten!!! Ik ben 22 jaar, gezellig, nuchter, sociaal, makkelijk en hou van avontuur!!
Ik hoop iets van jullie te horen!!!
Groetjes Femke:dag:
Hey femke
Ik ben Lisanne en ben 18 jaar. Het mailtje spreekt me heel erg aan. Wil ook graag reizen. En werken als een cowgirl lijkt me daarbij ook heel erg leuk!
Ik ben Gezellig, sociaal en makkelijk en houd ook van een avontuur.
(moet wel alles met ouders regelen met school maar dat zal vast lukken)
Lijkt het je wat? Stuur dan een mailtje naar [EMAIL=“lis_pinto@hotmail.com”]lis_pinto@hotmail.com
Groetjes Lisanne
Hey Femke,
Ik ben Aafke (23 jaar). Mijn plan is om in januari 2010 naar Australie te gaan. Als het goed is ben ik dec. 2009 klaar met mijn studie. Afgelopen jaar ben ik 10 weken op reis geweest. Amerika 2 weken, Fiji 2 weken en 6 weken NZ. Maar ik wil meer zien! Dus nu eerst me studie afmaken en weer ff sparen. Ook lijkt het me leuk om nog ff een aantal weken naar NZ tegaan omdat ik toch nog wel een aantal dingen daar wil zien en doen. Ik sta voor veel dingen open en het is het leukst om samen een reis te plannen.
Hoop dat je wat van je laat horen! mijn emailadres is: [EMAIL=“aafke_85@hotmail.com”]aafke_85@hotmail.com
groetjes Aafke