Reisgenoten gezocht begin augustus 2011

Hoi allemaal,

Ik ben Eva, 21 jaar en opzoek naar reisgenoten voor een vakantie begin augustus van ongeveer 10-14 dagen, want na het lopen van de 4-daagse in Nijmegen wil ik ook graag nog weg!
In het dagelijks leven studeer ik geneeskunde en ben na de zomervakantie alweer 5e jaars.
Ik houd van steden bezoeken, natuur, lekker eten, zwemmen, eigenlijk een mix van actief en luieren.
Waarheen: zelf zit ik te denken aan frankrijk, italië of portugal, maar andere ideeën zijn altijd welkom!

Ik ben benieuwd naar jullie reacties,

Groetjes Eva

Hoi Eva,

Jouw vakantieideeen spreken mij wel aan. Heb je al reisgenoten gevonden?

Groetjes Irene

dat luieren spreekt mij wel aan!!
ik zelf (man 26) wil er dit zomer ook van tussen.
Beteruit heeft een single reis naar Italie wat mij wel aanspreekt maar die kost nog al wat.
Misschien valt hier wel een leuke reis samen te stellen met een klein groepje dat wat cultuur stad en ontspanning zoekt.

Groetjes Rene

Hoi allemaal,

Klinkt goed! Lijkt me een leuk plan om erop uit te gaan in augustus, volgens een mix van actief en ontspannen.

Jolien

Hi allemaal,
Zijn er al plannen om met een groep ergens heen te gaan? Ik ben 23, woon in Amsterdam. Ben vrij van 13 t/m 28 augustus en wil naar de zon toe!

Gr. Danny

Willen de dames en heren met een gemengde groep op reis?

Kunnen we geen contact onderhouden via msn?
Stuur je msn adres maar naar mijn inbox, firefly van wereldwijzer.nl

Ik hoop wat te horen,

groeten,

Verstuurd, gemengde groep is prima. Denk dat we even een datum en locatie moeten kiezen, dan lukt het vast om een groep bij elkaar te krijgen.

hoi eva,

Na je berichtje gelezen te hebben, wou ik even reageren.
jou idee’n lijken mij wel wat.
heb je al een reisgenoot gevonden ?
ik zou der ook nog even tussen uit willen.
heb een drukke baan, maar heb vanaf 1 augustus 2 en half week vakantie.
nu met dit slechte weer zou ik graag de zon in willen!
(zou me even voorstellen: ik ben peter hoekstra 24 jaar en kom uit flevoland)

groetjes,