Reisgenootje augustus 2011

Zoals velen hier, ben ik op zoek naar een reisgenootje.
Vrienden hebben relatie, zijn getrouwd, hebben kinderen, geen vrije dagen of geen geld…

Zelf heb ik nog geen concrete plannen maar wil graag naar een zonnige bestemming toe, van dit weer in Nederland hoef ik het niet te hebben.
Italië of Frankrijk lijkt me leuk maar ik sta ook open voor andere goede ideeën.
Tijdsduur: ergens tussen de 1 en 2 weken in de maand augustus.
Ik ben op zoek naar iemand van rond mijn leeftijd (35 jaar) die niet de hele vakantie in de zon wil liggen maar ook het eea wil zien. Hier moet een goede balans in zijn. Verder lekker in restaurantjes wat eten en op terrasjes wat drinken. Low budget is ook mogelijk maar niet noodzakelijk.

Heb je hetzelfde idee van een vakantie, laat dan even een berichtje achter :zon02:

Hallo, ik ben benieuwd of je je plannen al geconcretiseerd hebt. Ik ben David, 21 jaar oud en heb eind augustus de mogelijkheid om nog een paar dagen vrij te nemen en heb geen reisgenoot om dezefde redenen als die door jou genoemd zijn. Laat even weten of je al iemand hebt om mee te gaan. Al sdat niet het geval is kunnen we verder kennismaken!
Met vriendelijke groet,
David!