Reisgenoten Curacao!!

Beste mensen,

In sept/okt ga ik voor onbepaalde tijd naar curacao toe om te werken. Ik ben bezig met het zoeken naar huisvesting. Ik vroeg me af of er nog meer mensen huisvesting zoeken, we kunnen dan eventueel samen verder gaan kijken! Woonruimte met andere jongeren/studenten is wel mijn voorkeur.
Ik ben 23 en ben op dit moment aan het afstuderen als docent omgangskunde.
Op curacao wil ik gaan werken in het onderwijs. De eerste paar weken/maanden is het mijn bedoeling om te werken in de horeca. Ik heb er echt veel zin in.
Ik hoor wel!

Groet, Thieu

Hey Thieu

wat leuk dat je naar curacao gaat. Momenteel zit ik al 2 maanden op Curacao en nog een maand te gaan.

Als je in het onderwijs wilt werken, hou er dan wel rekening mee dat het weinig of niets betaald. Als je instanties vanuit Nederland contact dan werkt bellen vaak beter dan mailen.

Verder kun je overal wel terrecht als je horeca ervaring hebt, al vragen de meesten wel dat je minimaal 4 maanden beschikbaar bent.

Voor huisvesting kun je even kijken op www.studentenhuis-curacao.nl Is een erg fijn huis, ik kom er regelmatig. Goede locatie, fijne huisbaas (die veel voor je over heeft), veel gezelligheid met andere huisgenoten en een schoonmaakster die 1x per week het huis helemaal schoon en netjes maakt. Zelf zit ik in het huis van zijn vader en als ik weer terug kom naar Curacao ga ik weer in een van deze 2 panden. Door de gezelligheid met huisgenoten is het regelen van een reisgenootje vooraf overbodig.

Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt. Alvast veel plezier op Curacao!

Groetjes

Janneke

Hey Janneke,
Beetje late reactie maar bedankt voor je tips!
Het is zeker jammer dat je als docent niet echt goed verdient, ik kan ook nergens een salarisschaal vinden. Ik denk dat dan maar beter iets kan zoeken in de horeca jah, of callcenter.
Maar bedankt voor je info en wie weet tot ziens!

Groet, Thieu