Iemand tussen 16 en 24 jaar, dat is wel wat raar. Je mag als minderjarige nog niet alleen gaan reizen…
Leuk idee, dat niet, maar waarom wil je met een jongere persoon reizen?
18 tot 24 dan… ik reisde al met 13jaar de wereld rond en helemaal aleen. nooit problemen gehad.
Ik reis graag met n jonger iemand omdat ik dat leuker vind dat is toch mijn keus of niet haha?
Als je er iets sexsistisch in zoek tildenatuurlijk dan zit je fout zo denk jij mischien ik niet.
Haha tildenatuurlijk ik snap’t. ik reis leiver met jonge mensen (wellicht loop ik ook n beetje achter haha) wel vaker met mensen van een oudere leeftijd als ik gereisd maar vaak zo enorm serieus… nee niets voor mij!
Maar ech als je van bizarre verhalen houd dan moet je maar eens met me smssen ik heb n paar voor je.
Als je denkt dat je een soort webmaster bent of beschermer van forums dan wil ik alleen zeggen, Ga van je stoel en doe iets echts met die gave!!! iets waar de wereld wat aan heeft… toch?
vunzige contactadvertenties zijn zat te vinden op geschiktere sites… niet hier. dat lijkt me duidelijk!
Bizarre verhalen vind ik leuk om te horen!
Beschermer van de forums, haha, ja mijn poep is te dik en gaat niet van de stoel af, anders zou ik al de moeder theresa van de wereld geweest zijn…
Laat me weten als je een prof bent in salsa en spaans!
ik ben terry (v) 18 jaarr en ga volgend jaar april naar spanje zin om mee te gaan, ik blijf er alleen wel een half jaartje plakkenn, maar als het je wat lijkt let me know…
Ik ben Lisa (17) en heb ook plannen om door Zuid-Amerika te reizen, maar wel over een tijdje pas, rond eind 2008/begin 2009, voor een maand of 3/4 denk ik, maar langer of korter kan natuurlijk ook.
Als rond die tijd gaan je uitkomt kun je me mailen op
[EMAIL=“lisa.vannuland@gmail.com”]lisa.vannuland@gmail.com