Reisgenote(n) gezocht voor wereldreis midden 2010!!!

Hoi allemaal,

Ik (v-28) ben van plan om over ongeveer anderhalf jaar eeen wereldreis te maken. Ik weet het ligt nog ver, maar een goede voorbereiding is het halve werk en nog wat tijd om te sparen.

Mijn plan is om via San Francisco naar Azie te gaan om in Thailand, Vietnam, laos verder te reizen. Misschien India of China erbij.
Hierna reis ik verder naar Australie (eventueel werken) en N-Zeeland.
Mochten de (financ.) goden meezitten zou ik graag als afsluiter Z-Afrika bezoeken.
Ik ben van plan om ongeveer 7-9 maanden te reizen.

Ik ben een flexibele meid dus zet me nog niet muurvast op deze landen (thailand, vietnam, australie en n-zeeland zijn wel de basis).

Ben jij van plan om soortgelijke route te doen, in dezelfde tijd en zoek jij een reisgenote voor een gedeelte van deze reis laat het me weten!!!

Ik ben een sociale, flexibele, easy-going meid die begint aan haar laatste jaar Verpleegkunde. Woon in Be (net over de grens) en werk in NL.
Houd van culturen maar ook feesten, discussies maar ook small talks, praten maar ook luisteren, onbekende situaties, nieuwe mensen leren kennen en nog zoveeel meer…maar ik rook wel:-).

Eventuele tips van mensen die soortgelijke route al gereisd hebben zijn natuurlijk ook van harte welkom!!!

Liefs moi.

Hey,

Ik zit ook aan een wereldreis van die orde te denken, , ben een jongen 25 jaar.
Heb in Belgie gewoond , maar woon tegenwoordig in Nederland , het is nog vrij ver vooruit en ik moet kijken of ik het zou kunnen regelen op mijn werk, maar het klinkt in ieder geval heel gaaf.
Heb je al veel voorbereidingen getroffen.

Ciao Max

Hee Moi!!

Echt helemaal te gek joh, IK ga met je mee! 2010 is perfect, Zo kunnen we nog sparen.
En ik ben zelf ook verpleegkundige dus wij komen wel aan de bak. Ik heb zelfs al mijn diploma beeidigd vertaald op zak :smiley: Heb zelf namelijk al eerder gereisd in mijn eentje.
Ik ben 22 jaar en een spontane meid met veel humor en het lijkt me super gaaf, just go with the flo. Dat is toch het gaafste wat er is ! En ik heb dezelfde interesses als jij!!

Groetjes Linda