Reisgenote gezocht!

Hey,
Ik ben Niek? een jongen van 19jaar.Ik heb het idee om binnen nu en een aantal maanden (misschien het einde van t jaar) op reis te gaan naar Australië.Ik wil daar gaan packbacken en af en toe gaan werken. Maar ik zie het niet echt zitten om helemaal alleen te reizen, dus nu zoek ik een m/v tussen 18 - 23 jaar om er samen met mij een avontuurlijke en onvergetelijke reis van te maken.Als er iemand meer intresse heeft om misschien met mij een jaar door Australië te trekken mag je reageren door te mailen naar: [EMAIL=“niekgr123@hotmail.com”]niekgr123@hotmail.com

ps: tips zijn ook altijd welkom :slight_smile:

ik ga ook naar australie en dan vlogendjaar en dan halfjaar of een jaar

gewoon doen en GAAAAAAAN!!!
ervaring van je leven, vergeet je nooit, mocht je niet alleen willen gaan, in Backpackers in Ozz kom je genoeg medetravelers tegen die vaak ook jouw kant op gaan… zo maak je vrienden voor (heel l)even…

maak je niet te sappel over dat je ineens in een groot land aankomt, wanneer je land in grote (zuidelijke) steden, kan het wel heel erg moeilijk zijn… begin daarom bijvorbeeld in Darwin, Perth of misschien wel het beste Cairns, heb ik 6 maanden gezeten en een duikopleiding gedaan…

suc6
Patrick