Reisgenoot Australie dec2007 gezocht

Hoi hoi,

Ik wil 30 november of 1 december naar Australie vertrekken, voor een backpack vakantie van 4 weken. Normaal ga ik altijd met een georganiseerde reis, maar nu wil ik wel eens ‘alleen’ gaan. Maar helemaal alleen is ook maar alleen.

Ik ben zelf 30, erg avontuurlijk ingesteld (Australie is het laatste werelddeel dat ik nog aan moet tippen… dan heb ik alle werelddelen gehad! :wereld:), erg makkelijk in omgang en gezellig, al zeg ik het zelf.
ik heb twee motto’s; je moet alles in je leven eens gedaan hebben, en lef is het enkelvoud van leven.

Ik zoek een reisgenoot tussen de 28 en 35. Uiteraard moet hij of zij gezellig zijn en open staan voor ideeen.

Als je zin hebt om met me mee te gaan, kun je me mailen op [EMAIL=“babbel1976@hotmail.com”]babbel1976@hotmail.com.

Groetjes
Anki

Hoi Anki,
Ik loop ook met reisplannen rond voor die windstreek.
Twijfel nog tussen Australie en (een 50 daagse fietsreis in)Nieuw-zeeland.
Maar als ik nog iemand vind voor Australie waar het enigszins mee klikt dan zou,
ik Autralie kiezen.
Ben ook actief en avontuurlijk ingesteld en gezellig doen is een talent en nieuwe ideeen sta ik altijd voor open.
Ben wel iets ouder (48)maar heb veel omgang en deel veel gedachtengoed van je leeftijdsgenoten.
Mijn motto is :een dag niet gelachen ,is een dag geshagarijnd! En daar hou ik niet van.
Humor gaat ook mee op reis en mijn passie voor spaanse muziek.
Laat me snel iets weten,kan ook via [EMAIL=“kariebje@yahoo.com”]kariebje@yahoo.com
Groet Ronald

Hoi Ronald,

Leuk dat je reageert!

Ik ga morgen even mijn route beter plannen en binnenlandse vluchten boeken. Dan weet ik meer waar ik wanneer zit.
En dan kunnen we altijd ergens afspreken in Australie.

Het is nog lang geen december, maar succes met je keuze maken.
Ik heb er een week over nagedacht, of het nu Australie of Nieuw Zeeland moest worden, maar heb gister de knoop doorgehakt en mijn ticket geboekt. Het was wel een erg moeilijke keuze hoor!

Ik hoor wel wat je uiteindelijk gekozen hebt!

Groetjes
Anki