Reisgenote gezocht

Hoi

Ik zit al een tijd met het idee dat ik graag op reis wil. Momenteel heb ik geen werk. Weet echter niet hoe lang dat gaat duren, maar zou graag
naar Lissabon willen. Minimaal een week. De stad en/of omgeving verkennen.

Andere steden die me ook aanspreken zijn Italiaanse steden als Venetie, Rome. Of Praag. Of bv Interrailen, wat ik nog nooit gedaan heb, zit ik ook aan te denken.

Wat mij tegen houd is de kosten. Alleen een hotelkamer betaal je al voor 2 personen als je alleen gaat. Dus vandaar dat ik liever met iemand reis. Vriendinnen hebben geen tijd en interesse. Ook hou ik wel van kletsen en samen dingen ondernemen, alleen is ook zo saai.

Waar ik ook nog steeds aan denk : Mexico of Brazilie. In Brazilie ben ik al vaker geweest, maar het Noord-oosten nog niet. Mexico lijkt me ook mooi, maar hou niet van groepsreizen, en alleen zou ik dat zeker niet doen.

Ik hou niet van stappen en uitgaan. Verder ben ik rustig. Hou veel van sightseeing, fotos maken, maar ook het strand vind ik leuk. Ben niet iemand die uren gaat lopen wandelen door de natuur, maar wat zien van de omgeving is zeker belanrijk.

Ik zoek het liefst een vrouwelijke reisgenote (niet lesbish). Rond de 25-36 jaar ongeveer.

maargoed eerst eens kijken of er mensen met hetzelfde idee rondlopen. Beste kun je me een privebericht sturen aangezien ik hier niet altijd inlog.

Belangrijk is dus wel dat we dezelfde interesses hebben. Ben jij een stapper en hou je van feesten, dat zijn dingen die ik dus niet zoek :wink: