Reisgenote gezocht Tibet 2013

Ik ben op zoek naar iemand die toevallig op naar Tibet wilt gaan in april 2013.
Aangezien je met een reisorganisatie het land in moet en een behoorlijke toeslag moet betalen van €300.- voor een eenpersoonskamer. Ik heb zelf al gekeken naar leuke reisorganisaties en heb zelfs al contact gehad met Sunita.

Ik ben 30 jaar, vrouw, single , gezellig, reislustig maar houdt zeker van gezelligheid.
Zelf ga ik 2 maanden op reis en het enige wat ik georganiseerd wil gaan doen is Tibet.

Mocht je meer willen weten, laat het mij dan weten.

Groetjes Ber

Hallo Bernica,

Ik vlieg op 4 maart naar Nepal waar mijn halfjaarlijkse reis begint. ik wil een maand in Nepal blijven en daarna verder reizen naar India of Tibet. ik heb me nog niet zo goed verdiept in de mogelijkheden van Tibet, maar misschien kun je me wat meer vertellen. Hoe zit het met het georganiseerd reizen? Ik zou het best leuk vinden om samen met jou door Tibet te reizen. Wat zijn je plannen in Tibet? Ik wil in Nepal de Annapurna (3 weken) trekking gaan lopen, dus wil in Tibet niet nog veel meer hiken. Een paar dagtripjes zijn prima natuurlijk. Ik hou veel van natuur en culturele dingen.

Mijn naam is Brit en ik ben 26 jaar. Ik hou van reizen en sport.

Ik hoor graag van je.

Groetjes, Brit

Hallo Bernica en Brit,
15 maart gaan wij, 2 vrienden, (Rianne 27, Huub 23) een maand reizen vanuit nepal naar hopelijk Tibet.
Indien de grens open is bij Tibet , willen wij begin april tot ongeveer 10 april vanuit Nepal naar Tibet reizen, om vervolgens met de hemeltrein in China te eindigen.
Daarnaast hoorde ik dat je minimaal 2/4 mensen moet reizen , wil je tibet uberhaupt binnenkomen.
Wij gaan waarschijnlijk ook de Annapurna trektocht maken.
Hopelijk lijkt het jullie leuk om samen te reizen !

Groetjes Huub