Nepal/ Tibet in maart/ april

**Hoi. **

**Ik ben van plan om in maart/april naar Nepal/Tibet af te reizen. Niet georganiseerd, maar heb maar 4 weken dus een aantal georganiseerde tourtjes aldaar zijn waarschijnlijk niet te vermijden. Zijn er nog meer mensen die rond die tijd in Nepal zitten? Lijkt me leuk een een stuk samen te doen. Ik ben 32 en woon in Amsterdam. **

**Reva **

is dus : [EMAIL=“werkenprive@hotmail.com”]werkenprive@hotmail.com Groetjes, Annet

[quote="“zuidamerikaganger, post:2, topic:16084"”]

Hallo,ik ben van plan om in feb/maart 2008 een maand naar Nepal te gaan.daar veel rondtrekken, tochten maken en er gaat ook zekerontspannen worden. wil alleen vliegticket boeken (kost ong.1000 euro). ben best sportief en fanatiek, maar blijf welbergwandelaar en geen bergbeklimmer. ben me nu aan hetinlezen en lijkt me leuk om mensen te ontmoeten die dezelfdeplannen hebben om dan wellicht samen een tocht te ondernemen.info over alleen reizen (dwz zonder reisorganisatie) is ookzeer welkom. ben in bijzonder benieuwd naar ervaringen overtemperatuur en uitzicht (ivm stof) in de bergen rond dezetijd van het jaar. gr Gerben
gvo2005@hotmail.com

hallo
Ik ga met een vriendin op reis die helaas halverweg naar huis gaat. Zij ziet tibet en nepal niet zitten, ik wel :wink: Ik ben van plan vanuit Bangkok er naartoe te gaan. Ik zou rond half april daar zijn (hebben nog niet onze tickets geboekt). Vanuit Tibet en Nepal wil ik dan nog doorreizen naar Cambodia, Laos en Thailand maar heb ongeveer een maand in de planning zitten voor Tibet en Nepal. Mocht je willen mailen… [EMAIL=“djots@hotmail.com”]djots@hotmail.com
groetjes Joyce (29)