Hi :dag:
ik wil in april of mei erg graag naar Nepal en vanuit daar ook een week, of ietsje langer, naar Tibet! In totaal zit ik te denken aan 3 of 4 weken.
Ik ben 27 en reislustig ingesteld (gek hè?!) en wil heel graag dit stukje Azië gaan zien en beleven!
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik het georganiseerd wil doen of alleen wil organiseren. Ik neig heel erg naar dat laatste. Zelf bepalen wat ik welke dag wil gaan doen.
Mijn idee voor Nepal is daar eerst een visum en toer te regelen voor Tibet (het liefst niet met een al té grote groep).
Natuurlijk Kathmandu bekijken. Ik wil denk ik de gebruikelijke driehoek gaan maken, dus naar Pokhara en Chitwan, met alles wat er tussen in ligt.
Misschien eerst richting Pokhara en daar wil ik graag een paar dagen een trek doen. Gezien de tijd, zal het dus maar een dag of 4 / 5 zijn.
Dan naar Tibet en daarna terug naar Kathmandu, om vervolgens misschien nog naar Chitwan NP te gaan.
Natuurlijk sta ik open voor andere ideeën!
Heb je ook plannen om die kant op te gaan en vind je het ook gezellig om dat samen met iemand te doen en af en toe lekker je eigen ding te doen, maar ook een beetje actief bent ingesteld (de trek) laat dan een reactie achter!
Groetjes! :wereld: