Kathmandu- Tibet begin april 2013

Hallo,
15 maart gaan wij naar Nepal (Rian 27 , Huub 23) om te backpacken. Gezien de recente berichten blijkt het dat we begin april pas Tibet in kunnen. Daarnaast hebben we nog 2 reisgenoten nodig…

Indien je dus naar Tibet wil begin april, laat het alsjeblieft weten ! Wij verblijven sowieso de eerste dagen in Tamel, Kathmandu… Hopelijk kunnen we iets regelen zodat we tibet niet hoeven te missen !

Groetjes Huub Boosten

Hoi Huub,

In april wil ik ook naar Nepal en Tibet.
Wat zijn jullie plannen voor Tibet? En hoe lang willen jullie daar blijven?
Gaan jullie ook bij Nepal Tibet weer uit of reizen jullie door naar China?

Groetjes,
Gwenny

Hoi Gwenny,

wij willen inderdaad naar Tibet begin april. 12 april moeten we terug naar Nederland, alles wat hier tussendoor gebeurd staat nog niet vast.
Wat ons het vetste lijkt is vanuit Nepal : 1 week tibet om vanuit daar de hemeltrein te nemen richting China (chengdu) , om vanuit daar terug te vliegen naar Nederland.

Indien je samenreist moet je blijkbaar hetzelfde reisschema hebben, dat kunnen we natuurlijk samen bekijken. Ik hoop in iedergeval dat de grens open is begin april voor toeristen ! Wij vinden het prima als je mee zou reizen :slight_smile:

Groetjes Huub

Hoi Huub,

Het lijkt mij ook heel gaaf om met de hemeltrein door te reizen naar China, maar dat past helaas niet in mijn planning.
Een week Tibet is wel wat ik ook ongeveer in gedachten had, maar wil/moet dan wel weer terug naar Nepal.
Als de grens open is ga ik heel graag met jullie mee, maar dan is ons reisplan niet hetzelfde.
Is er een mogelijkheid dat jullie wel vanuit Nepal terug vliegen naar Nederland?

Groetjes,
Gwenny