India/Nepal/Tibet Half april -> eind mei 2011

Hallo,

Yes het is nu definitief! Van half april tot eind mei ga ik (jongen/ man, 30 jaar) een wens verwezenlijken. Het is de bedoeling dat ik een rondreis ga maken van en door Noord India (Dehli, Jaipur, Sariska (national park), Agra, Varanasi) richting Nepal (Butwal, Chitwan(national park), Pokhora, Annapurna (hike +/- 6dgn), Kathmandu. Als ik nog tijd over heb zou ik ook graag richting Tibet gaan.

Ik wil deze reis ongeorganiseerd en graag redelijk lowbudget maken, zodat je je echt begeeft tussen de bevolking en langer kan blijven hangen waar het leuk is. Hoewel het hierboven lijkt heb ik niet echt een vaststaande planning en sta ik uiteraard ook open van andere ideeen.

Het was eigenlijk de bedoeling dat ik alleen zou gaan reizen maar als iemand zin heeft om (een gedeelte) aan te sluiten of onderweg te meeten, lijkt me dat erg leuk/gezellig!

Ben benieuwd of er anderen zijn die ook rond april/mei deze reis (gedeeltelijk) willen maken, willen meeten en/of ideeen uit willen wisselen. Eventuele tips zijn altijd welkom!

Groetjes Rik

Hey! Ik (vrouw, 32 jaar tegen de tijd dat ik vertrek) ga vanaf half april tot half mei naar Nepal. Eerst een paar dagen Kathmandu, dan 10 dagen naar een retraite in het Kopan Klooster en dan de rest van de dagen rondreizen in de rest van Nepal. Als het je leuk lijkt tegen die tijd wat af te spreken, dan laat maar weten :slight_smile:

zie PM