Eind april tot eind juni: India en Nepal

Hoi allemaal,

Ik ben van plan om vanaf eind april tot eind juni India en Nepal te bezoeken. Ik weet nog niet precies wanneer ik wat wil zien (waarschijnlijk eerst Nepal en daarna door naar India, omdat het dan regenseizoen is in Nepal) maar ik vlieg in ieder geval heen en terug vanaf Delhi. Ik wil graag steden, cultuur en natuur zien, en het liefst low-budget.

Zijn er nog meer mensen van plan om in die periode door Nepal en India te reizen? Het lijkt me erg leuk om dit met een of meerdere reisgenoten te doen! Ik ben 21 jaar en het maakt me niet zoveel uit hoe oud eventuele reisgenoten zijn :slight_smile:

Groetjes van Karlijn

Hoi Karlijn,

Ik ga eind maart al naar Nepal en waarschijnlijk 3 mei weer terug.
Wanneer ga jij precies naar Nepal, misschien dat we dan nog iets kunnen ondernemen.

Groetjes,
Gwenny

Hoi Gwenny,
Ik denk dat we elkaar dan net mislopen, ik kom waarschijnlijk op 30 april in Delhi aan en blijf daar eerst een paar dagen en reis dan pas door naar Nepal. Veel plezier met jouw reis :slight_smile:
Groetjes, Karlijn

meld je hier aan en ontmoet vele andere reizigers

Hoi Karlijn,

Ik ga van 23 april tot 16 juli naar India. Ik vlieg op Mumbai en vertrek dan eerst naar het zuiden. Mijn plan is om daarna naar het noorden van india te gaan. Steden, cultuur, natuur en low budget zijn termen die ook in mijn reis centraal staan. Ik hou van afwisseling en heb zelf nog vrij wel niks vastgelegd. Jij gaat dus eerst naar Nepal? Misschien dat we contact kunnen hebben en eventueel later op onze reis elkaar ontmoeten?

Groetjes,
Lieke