Reisgenoot Nepal feb/maart 2008

Hallo, ik vertrek half maart naar Nepal voor een maand .daar veel rondtrekken, een grote tocht maken van 2-3 weken bv Annapurnagebied en er gaat ook zeker (een paar dagen) ontspannen worden. ben best sportief en fanatiek, maar blijf welbergwandelaar en geen bergbeklimmer. ben me nu aan het inlezen en lijkt me leuk om mensen te ontmoeten die dezelfdeplannen hebben om dan wellicht samen een tocht te ondernemen.info over alleen reizen (dwz zonder reisorganisatie) is ookzeer welkom. ben in bijzonder benieuwd naar ervaringen over temperatuur en uitzicht (ivm stof) in de bergen rond deze tijd van het jaar.gr Gerben [EMAIL=“gvo2005@hotmail.com”]gvo2005@hotmail.com

Kijk, als je nu zegt nepal/tibet en een beetje later? Ik ben van plan vanuit australie en new zealand daar rond half april te zijn voor een maandje en wil zeker kijken of het annapurna circuit iets is. Maar net als jij ben ik geen bergbeklimmer, maar meer een wandelaar ha!
ben al eerder alleen op pad geweest in australie en new zealand, dit keer ga ik samen met een vriendin. Maar die wil niet naar tibet en nepal, en ikke heel graag!
Mocht je contact op willen nemen: [EMAIL=“djots@hotmail.com”]djots@hotmail.com (Joyce, 29 jaar)

Hallo Gerben,

Ik wil ook in maart richting Tibet enz ook veel lopen bekijken en doen ik ben militair 21 jr oud en werk bij de landmacht en wil er even tussen uit ben vanplan een maand te gaan misschien leuk om samen in iedergeval te beginnen met de reis hoop wat van je te horen.
Gr Annelies ( annelies222@hotmail.com)