Nepal en Tibet

Hallo reizigers!

Van eind maart tot begin mei wil ik weer richting Nepal.
Hier heb ik vorig jaar 2 maanden vrijwilligerswerk gedaan.
Dit keer wil ik even langs het weeshuis en verder genieten van het land.
Ook wil ik heel graag naar Tibet, maar ik lees dat dit heel lastig is als je alleen gaat.
Is er toevallig iemand die die in dezelfde periode in Nepal is en ook naar Tibet gaat?
Ik twijfel nog of ik op de heenweg een korte tussenstop maak in een leuk land.
Ik sta open voor ideeën!

Mijn voorkeur gaat uit naar iemand (of meerdere natuurlijk) tot 30 jaar.
Zelf ben ik 25 (tijdens de reis 26).

Ik hoop op veel reacties!

Groetjes,
Gwenny

He Gwenny,

Wat tof dat je weer op reis gaat! Ik vertrek in oktober voor een maand naar Nepal, heb er al super veel zin in! Jammer dat we allebei in een andere periode reizen, ik zoek ook nog een reisgenootje namelijk! Als je nog leuke tips voor mij hebt, dan hoor ik het uiteraard graag! Veel plezier met de voorpret alvast! :slight_smile:

Groetjes Karlijn

Hoi Karlijn,

Jammer dat we niet in dezelfde periode gaan, maar super leuk dat je naar Nepal gaat!
Ik vind het echt een geweldig land!
Als ik terug ben uit Nepal zal ik nog even contact met je opnemen.
Als je gerichte vragen hebt kan je mij ook altijd een privebericht sturen. :slight_smile:

Groetjes,
Gwenny

He Gwenny,

Lijkt me supertof om je verhalen en ervaringen te horen als je terug bent! Wat leuk dat je al voor de tweede keer terug gaat. Ik heb genoeg vragen, dus je gaat wellicht nog van me horen! :smile: Is een maand overigens niet te veel tijd voor Nepal? Ik wil een trekking doen van een dag of 5 á 6, dus ga niet het hele Annapurna Circuit lopen. Hopelijk vindt je nog leuke reisgenootjes!

Groetjes Karlijn

Vorig jaar ben ik een paar maanden geweest, maar in een maand kan je ook al heel veel zien en doen.
Als je een trekking van een weekje wilt doen gaat een maand inderdaad wel snel.
Zelf ga ik deze keer 6 weekjes en dat moet voor mij wel genoeg zijn. :slight_smile:
Bij terugkomst krijg je zeker de verhalen te horen!

Groetjes,
Gwenny