Hoi,
Ik ga in maart 2 weken naar Nepal en zou het leuk vinden om een reisgenoot te vinden.
Vrouw
42 jaar
rondje: Kathmandu, Bandipur, Pokhara, evt. Chitwan, Bakhtapur (voorlopig)
Interesses: cultuur, natuur
Hoi,
Ik ga in maart 2 weken naar Nepal en zou het leuk vinden om een reisgenoot te vinden.
Vrouw
42 jaar
rondje: Kathmandu, Bandipur, Pokhara, evt. Chitwan, Bakhtapur (voorlopig)
Interesses: cultuur, natuur
Hoi Hoeksie,
Wanneer wil je precies weg?
Groet,
Mar
ik ben de eerste twee weken van maart in Nepal (waarschijnlijk tot 16 maart) en heb dan alle tijd om te reizen. Mijn voorkeur gaat uit naar een trekking (bij Pokhara) en als het mogelijk is naar Tibet (daarvoor is het nodig dat je met 5 mensen van jou nationaliteit bent, dacht ik) Chitwan lijkt me ook zeker wat. (vrouw, 21 jaar)
Ik ben vanaf 15 februari tot 19 maart in Nepal! Ik ga eerst in Banepa vrijwilligerswerk doen in een orthopedisch kinderziekenhuis tot 2 maart. Daarna zou ik ook graag een trekking willen doen en naar Chitwan! Voor Tibet is de tijd denk ik een beetje te kort! (Ik ben zelf 23 jaar!)
Hallo dames. Ik ben vanaf 4 maart in Nepal en wil graag de Annapurna trekking gaan lopen. Ik zou dit heel graag met iemand samen doen. De Annapurna is wel een lange trekking, waar ik waarschijnlijk een week of 3 mee bezig ben. Daarna heb ik nog 5 maanden reistijd en zou ik naar Tibet of India willen.
Ik ben momenteel ook in Nepal en heb vanaf eind februari tot eind maart alle tijd om te reizen. Als er nog liefhebbers zijn voor paardrijden in het Chitwan park hoor ik dat ook graag!
Groetjes,
Judith
hoi,
Ook ik ben van plan om in mrt naar Nepal te gaan. Ik ben al 2x eerder geweest dus wil ook mensen opzoeken en toerist spelen.
hoi,
ik ben 5 jr geleden vanuit KTM naar Lhasa gevlogen en over land weer terug naar Nepal. Ik heb dit met 1 ander iemand gedaan en visum in KTM geregeld.
wie weet kom ik je wl tegen ik we gaan 25 feb naar nepal en start de trekking eind feb
groetjes m
Hoi,
Ik zit er over te denken om ook in maart (5-3 t/m begin april) naar Nepal te gaan. Zou dan graag een trekking met anderen willen doen.
Hoi,
Ik doe een trekking van 11 dagen in het Annapurna gebied. Pokhara - Ghorepani- Poonhill - Chomrung - nnapurn Base Camp - Hot Spring - Pokhara. Deze trekking samen met 2 dagen Kathmandu met hotel/ontbijt en 2 dagen Pokhara met hotel, beide met gids, accomodatie met maaltijden gedurende de trekking en een porter die ongeveer 10kg pp kan dragen. Kosten $700,-. 3 van de 4 die tnt meegaan landen zondag 30 maart in kathmandu, worden daar opgehaald vanaf het vliegveld door onze gids. Deze gids is een kennis van mij, meer informatie over hem is te vinden op www.himalayatrekkingguide.co.nr. Iedereen die aan wil haken is zeker welkom!!!
Zelf ben ik voorafgaand ben ik vanaf 12 januari te vinden in Sri Lanka en N-India.
Groetjes Sonja
Hoi allemaal!! 10 maart ga ik naar nepal tot de 31e en ik zoek nog iemand die met mij het annapurna circuit wil doen!! Of gewoon een bakkie koffie, iets minder heftig en zeker ook gezellig!! Ik ben 21 jaar, net afgestudeerd SPHer en heb heel veel zin in deze reis!!! Laat me weten of er iemand geïnteresseerd is!!!
Groetjes Carmen
Via Wereldwijzer app