Reisgenoot gezocht Nepal+Tibet in maart/april 2011

Hoi allemaal!

Over 2 weken (2 maart) vertrek ik naar Nepal. Gezien mijn reisgenoot op het allerlaatste moment heeft afgezegd, ben ik op zoek naar iemand die het leuk vind om een deel in Nepal samen te reizen. Ik ben studente Psychologie, 23 jaar en dit komende half jaar heb ik vrij genomen om te gaan reizen.
Wie vind het leuk om in Nepal af te spreken en misschien ook samen naar Tibet toe te gaan?

Groetjes Yara

ìk zou wel willen, maar moet werken :frowning: :mad:

Heel veel plezier in Nepal!!
Gaia restaurant in Jyatha/Thamel: aanrader!!
het dorpje Sankhu ook! Is net buiten kathmandu

goede reis

Hoi Yara,

Ik ga toevallig ook een maand alleen reizen in Nepal, ik ben 24 en net afgestudeerd bedrijfseconomie aan de UvA. Ik vlieg morgen (vrijdag) avond al! Ik ga eerst 10 dagen helpen op een schooltje en bij de olifanten in het Chitwan National Park, daarna wil ik graag de Langtang trek doen (8/9 dagen, deze trek is niet zo zwaar en erg mooi schijnt :slight_smile: ), en het lijkt me leuk om een soort Yoga/meditatie cursus te doen van 3 dagen.

Als je het leuk vind kunnen we misschien ergens in het Sauraha (toeristische plaatsje van Chitwan NP) afspreken. Ik ga vanaf daar waarschijnlijk rond 11 maart naar Pokhara, schijnt mooi te zijn daar en je kan er per paard naar mooi uitzichtplekken.

Stuur mij anders een emailtje, mijn adres is kgmetten@gmail.com.

Groetjes Kirsten

Dag Yara,

Aanstaande woensdag vertrek ik eveneens naar Nepal. De eerste paar weken zit ik in Kathmandu en vervolgens ga ik een paar weken de Terai in om daar te helpen op een school. Na die tijd wil ik graag een trektocht gaan maken (vanaf begin april), en wellicht nog wel een tweede, of naar Tibet, of … Dat ga ik bekijken als ik daar zit. Ik zit er naar verwachting tot eind mei.
Mocht je plannen hebben en je zoekt een reisgenoot, laat het me even weten, misschien dat het uitkomt om wat samen te ondernemen. Ik hoor dan wel van je!

Groetjes Yvonne

Dat is jammer Yvonne. Ik ben over 1 week in Nepal. Dan verlaat ik India.
Mocht je nog in Nepal zijn, let me know als je een reisgenoot zoekt. :slight_smile:

Greetz Colin