Reisgenootje Nepal/Tibet gezocht, zomer 2009

Hallo allemaal,

Ik ben Kirsten, 20 jaar en studente psychologie in Utrecht.
Ik ben van plan eind juli de reis van mijn leven te gaan maken, namelijk rondtrekken in Nepal en Tibet! Het is mijn bedoeling in ongeveer anderhalve maand met name Nepal en een deel van Tibet te bezoeken. Omdat het me prettiger lijkt met iemand samen te reizen, aangezien dit mijn eerste backpack-avontuur wordt, ben ik op zoek naar een reisgenootje! Ik ben op zoek naar een relaxed iemand tussen ongeveer 20 en 25 jaar, die me op deze reis (of een deel daarvan) wil vergezellen.
Ik wil het liefst zo budgetgericht mogelijk reizen. Ik heb al enigszins een route in mn hoofd (met hulp van de lonelyplanet en diverse reissites), maar hier kan natuurlijk altijd over gebrainstormd worden, want ik ik sta altijd open voor suggesties!
Mijn oorspronkelijke plan is Kathmandu (met omliggende steden Patan, Bhaktapur), Chitwan, Lumbini, Pokhara, terug naar Kathmandu en van daaruit de Friendship Highway naar Lhasa (om van daaruit nog enkele dagtrips te maken naar bijvoorbeeld Ganden Monastery, Nam-Tso en Yangpachen).

Lijkt het je wat? Stuur me dan een mailtje en dan kunnen we kijken of het voldoende klikt om deze reis samen te ondernemen!

[EMAIL=“kirstende_wit@hotmail.com”]kirstende_wit@hotmail.com

Hai Kirsten,

Als je ook al eerder zou willen gaan, hou ik me aanbevolen!

groetjes Eva

Hoi Kirsten,
Als je evt ook later zou willen gaan, zou je het mij dan kunnen laten weten? Ik ben 25, maar ik denk dat ik liever iets later wil gaan (zo rond juni bijvoorbeeld).
Alvast bedankt,
groetjes rozemarijn ([EMAIL=“rsmvries@hotmail.com”]rsmvries@hotmail.com)

Hallo!
Je reis lijkt me erg leuk. Ik wil zelf ook graag met iemand op reis.
Alleen ik zie dat je in de zomer ik, ik zou graag in januari of februari gaan voor 6 weken.
Kan ik je misschien nog van gedachten laten veranderen?:stuck_out_tongue:
Groetjes, Leonie
(je kan eventueel contact opnemen via dance_damour@hotmail.com)