Iemand in Nepal in Februari 2013?

Van 8 tot 3 maart ga ik naar Nepal. Niet het hoogseizoen zoals ik heb begrepen maar zou het leuk vinden om mensen daar te ontmoeten met wie ik een trekking kan doen en ervaringen kan uitwisselen.

Ja ik zit in Nepal rond die tijd! Maar ik neem aan dat je 8 februari tot 3 maart bedoelt?
Het lijkt me erg leuk om rond te trekken rond die tijd. Ik zit er wel voor afstuderen dus zou niet alles samen kunnen doen maar het lijkt me in ieder geval leuk om na te denken over enkele plannen. Laat het maar horen.
Groetjes,
Judith

Hoi Judith, zit je nu in Kathmandu? ik zit er inderdaad van 8 februrari tot 3 maart. Ik heb nog niet een vast programma, wil een jungle tour doen (In Chitwan) een trekking van 5 dagen, de geboorteplaats van budha bezoeken, naar de motorkroeg Bullet basecamp dat soort dingetjes. Misschien kun je mee om de trekking te doen? ik heb al een gids een hele goede, via een kennis geregeld. We kunnen wel even overleggen, als er iets bij zit wat je ook wilt doen.
En als je in de stad zit en je weet leuke plaatsen waar je kan eten lijkt mij het gezellig om daar kennis te maken.
laat maar horen of er wat bij zit.

groetjes,

Remco

Hoi Remco!

Klinkt erg goed! Ik ben net 2 dagen in Nepal waarvan ik gisteren in bed heb doorgebracht omdat ik flink ziek was geworden (vanuit Nederland meegekregen, donā€™t worry;-)).
Het lijkt me erg leuk om een programma te maken. Ik was zelf van plan om te gaan paardrijden in het Chitwan National Park. Dus ik weet niet of het heel handig is om zoiets samen te doen. Voor de rest lijkt het me erg gaaf om een week ofzoiets samen te reizen. Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee wat ik precies wil gaan doen omdat mijn afstudeerplek hier nogal op het laatste moment is geregeld (dus de Rough Guide in het vliegtuig maar eens open geslagen).
Mag ik overigens vragen hoe oud je bent, je in het dagelijks leven doet? En wat je ertoe brengt om naar het bizar koude (ja echt waar) Nepal te komen :-)?

Groetjes!

Hallo Judith,

Allereerst beterschap.
Leuk dat je gaat paardrijden, ik heb zelf maar 1 of 2 keer paard gereden, maar wel gelijk gegaloppeerd ļŠ.
Ik denk dat we eerst wel even kunnen overleggen als ik je zie in Kathmandu wat jouw plannen zijn en wat mijn plannen zijn en wat je leuk lijkt om alleen te doen en wat je leuk vindt om samen te ondernemen.
Een trekking door de bergen lijkt me prima om samen te doen, heb je gelijk een sterke man bij je :stuck_out_tongue: Maar over het algemeen lijkt Nepal mij een relatief veilig land ook voor vrouwen, maar er zijn activiteiten die leuk of in sommige gevallen wellicht veiliger zijn om samen te doen.
Ik ben 31 jaar en in het dagelijkse leven werk ik met jongeren maar ook met andere doelgroepen zoals psychiatrisch patiƫnten en dove mensen, werk op veel verschillende locaties en in wisselende teams, houdt ook veel van afwisseling en van reizen.
Ik heb al een tijdje niets van mijn gids gehoord maar volgens al zijn contacten doet hij altijd wat hij zegt en ik wacht nog op een reply van hem. We kunnen in overleg met hem bespreken welke trekking leuk is om te gaan doen.
Nepal trekt mij om onder andere de ongerepte natuur, de boeddhistische bezienswaardigheden, De Himalaya. Wil ook wat stupaā€™s bezoeken.
Hoop dat het in februari wat bijtrekt de tempraturen, had zelf een inschatting gemaakt dat het dan lente was maar het schijnt dat het nog steeds koud is in februari.
Misschien is het handig om elkaar toe te voegen op Facebook of Skype om contact te onderhouden?
Wat studeer je overigens?

Hoor graag van je.

Groetjes,

Ik heb je even een privƩberichtje gestuurd.

1 like