Nepal tot eind december

hey iedereen,

ik ben sigrid, eem 25jarige leerkracht uit antwepen en ik ben vanaf deze week tot eind december in Nepal, vooral Katmandu omdat ik hier les geef.
mochten er reizigers zijn die zich in deze tijd ook in nepal zijn en eens zin hebben om aftespreken, een thee te gaan drinken of een uitstapje te doen, laat het dan maar weten!

Pheri betaaula

sigrid

Hoi Sigrid, ik ga in maart voor 3 weken naar nepal in mijn eentje, ik hoor graag jouw ervaring als vrouw in Nepal! En het contact met andere mensen, zijn er veel plekken om mensen/toeristen te ontmoeten??

Ik hoor graag van je!!

Groetjes Carmen (21)

Gaaf! Ik ga 19september tot 3oktober! :grin::+1: kunnen jullie je ervaring ook met mij delen? Contact via Facebook kan ook! Aangezien ik me reis van 3 maanden daar ook bijhoudt (India Nepal China Thailand)

Veel plezier!

Via Wereldwijzer app

Hoi Glenn! Als ik terug ben zal ik het wel laten weten!

Groetjes

Gaaf veel plezier! Ga in november naar Thailand dan! ik vind gezelschap ook wel leuk :grin:

Via Wereldwijzer app

Haha eerst maar is drie weken in mijn eentje in maart overleven! Wie weet ga ik gillend naar huis! Ik heb namelijk geen idee wat me te wachten staat, maar goed dat is natuurlijk ook wel weer leuk. Jij gaat 3 maanden?? Waauw dat is echt lang. Knap hoor! Veel plezier met plannen!!

Nee gebeurd niet geloof mij :wink: dacht ik bij me eerste reis ook aangezien ik altijd met veel mensen omga, maar het is super relaxt want je doet je eigending en je maakt snel contact! Als je daar voor openstaat tenminste

Via Wereldwijzer app

Haha okee nou ik ben erg benieuwd! Heb er heel veel zin in! Wat wil jij gaan doen in Nepal?? Hoelang blijf je daar?

Via Wereldwijzer app

Ik ga 3 maanden reizen, eerst India, Nepal China en dan Thailand :grin: en ik ga trekking doen in Nepal, me planning staat op me site! Moet je daar maar even kijken. Ik ben 19sept tot 3 oktober in Nepal

Via Wereldwijzer app

Hoi Sigrid,

Ik ga ik de zomer een paar weken in India en Nepal reizen. Het lijkt me leuk om elkaar dan eens te ontmoeten!
Verder ben ik op dit moment bezig met het plannen van mijn reis. Ik ga alleen (of misschien met iemand anders die ik onderweg kan ontmoeten) - heb je misschien tips?
Het lijkt me leuk om de lokale bevolking wat beter te leren kennen, dus niet alleen de toeristische hoogtepunten bezoeken. Enig idee hoe ik dat zou kunnen aanpakken?

Groetjes Lana

Via Wereldwijzer app

Oeps, ik zie nu pas dat ik verkeerd gelezen heb en dat je tot december 2013 in Nepal was. Sorry! Maar als je tips hebt hoor ik het alsnog graag :slight_smile:

Via Wereldwijzer app