Reisgenootjes gezocht voor Nepal in oktober 2013

Hoi allemaal,

Ja ik heb het gedaan!! Vorige week heb ik mijn ticket gekocht en ik vlieg 4 oktober 2013 naar Nepal en hier blijf ik een maand rondreizen! Ik heb er al ontzettend veel zin in en de voorpret is nu al leuk!
Ik zal eerst wat over mezelf vertellen, ik ben nu 27 jaar (dan 28 jaar) en ik woon in Breda, ik werk in de jeugdhulpverlening.

Ik ben al eerder op reis geweest door Azië en Zuid-Amerika. De reis naar Peru en Bolivia is zeker een aanrader! Ik heb daar 4,5 week met een vriendin rond gereisd en daarna ben ik alleen verder gegaan. Dit was echt een omschakeling na 4,5 week zo intens samen te hebben gereisd, zit je daar ineens weer alleen! Door dat ik weer erg ziek werd en ik weinig andere backpackers tegen kwam (het was regenseizoen en dus ook laagseizoen), heb ik toen besloten om wat eerder naar huis te komen.

Maar nu zijn we weer een paar jaartjes verder, weer wat wijzer en nu heb ik toch de grote stap gewaagd, ik ga weer op reis en ditmaal start ik ook helemaal alleen!! Een avontuur waar ik helemaal zin in heb.
Maar uiteraard vind ik het ook leuk om andere reizigers tegen te komen, het lijkt me leuk als je een twintiger of een dertiger bent. Het is misschien nog wel goed om te weten dat ik graag een trekking wil maken, maar ik zat zelf te denken aan een trekking van een dag of 5 á 6. Ik ben niet super sportief en een trekking van drie weken zie ik mezelf dus niet maken. Ik denk dat ik het allemaal daar regel, dit schijnt goed te doen te zijn. Verder wil ik Kathmandu, Pokhara, Lumbini, Chitwan aan doen. Een paar dagen Yoga en meditatie lijkt me ook wel interessant!

Ben jij rond oktober ook in Nepal en lijkt het je leuk om een paar dagen (of wellicht wat langer als het bevalt) samen op te trekken, stuur me een berichtje! Ook tips voor Nepal zijn meer dan welkom.
Ik ben benieuwd naar de reacties!

Groetjes Karlijn

Hoi Karlijn, als je nog vragen of tips wilt hebben bel me dan op 0683649259 of email me gerust op henk@terwint.nl
Ga zelf op 16 oktober voor de zesde keer en heb al wat ervaring en een kleine kennissen kring in Kathmandu.

Groet Henk

hoi karlijn,

leuk, nepal is fantastisch: kijk even wel wat je wil gaan doen van 11 okt t/m 16 okt:
het is festival en alles
is dan letterlijk dicht: bijna geen hotel te vinden of restataurant buiten kathmandu
t is maar een tip!
mocht je nog een leuke en betrouwbare gids willen die je op weg helpt: mail dan prive,
dan stuur ik je zijn gsm no

veel plezier!
mvg, Helen

Hoi Karlijn,
Wat gaaf dat je de stap hebt genomen. Heb je al een planning voor je reis?
En al met veel mensen afgesproken?
Groetjes,
Annemiek

Karlijn heb je al mensen waar je mee samen gaat rezen? Ik wil die kant ook op in de tijd dat jij er bent.
Waar heb jij geboekt en wat was de prijs van het ticket?

Groetjes,

Josien

Hoi allemaal!! De voorbereidingen zijn al in volle gang hier! :slight_smile: ik heb mijn ticket al in februari geboekt en heb er 900 nog wat voor betaald (rechtstreekse vlucht ArkeFly). Ik neb zeker al veel contact met mensen die er ook in die periode zijn. Maar het is ook best lastig om precies af te spreken of je elkaar daar gaat en kan zien. De een blijft een maand en de ander blijft twee maanden. Ik ga in in ieder geval naar de volgende plaatsen: Kathmandu, chitwan, lumbini, pokhara etc. Ook nog naar The Last Resort, Nagarkot etc. Hoe zien jullie plannen er uit?

Thnx voor de tip mbt het festival, dat wist ik inderdaad nog niet!