Hoi, hoi,
Hallo
Mijn naam is Jacqueline, ik ben bijna 29 en woon in Tilburg.
Ik zie in je berichtje dat je op zoek bent naar reisgenoten voor Nepal in oktober 2009. Ik zit er ook aan te denken in die periode te gaan. Waarnaar ben je precies op zoek? Wil je een groepsreis of individuele reis maken? Met name cultuur of een trekking?
Ik hoop snel wat van je te horen!
groetjes Jacqueline
Hallo,
ik ga misschien rond september/ oktober richting Nepal.
Delhi aanvliegen is goedkoop:) dus kijk nu naar de mogelijkheden om met trein/huurauto naar Kathmandu te komen. en verder met huurauto naar Tibet, maar heb geen idee watvoor prijskaartje daaraan hangt…
ben 33 jaar, woon in tilburg en heb al veel voorpret >>>
laten we contact houden, en misschien tot in nepal;))
groetjes isabel
Hey Isabel
Leuk dat je reageert! En wat een plannen! Toevallig ook dat we allebei in Tilburg wonen.
‘Helaas’ heb ik vorige week al een reis naar Nepal geboekt. Ik moest nl snel iets regelen ivm mijn werk…Heb je al veel andere reizen gemaakt? Ben eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig…!
Hallo!
mijn vriendin en ik (29 en 33) vertrekken op 17 oktober naar Nepal tot 7 november, dus precies 3 weken. We willen een dag of twee in Kathmandu blijven en dan een trekking gaan doen. Het lijkt ons leuk (en veilig) om ons groepje wat uit te breiden dus als je soortgelijke plannen hebt dan laat maar iets weten!
Groetjes,
Robin
Hey Robin en vriendin,
ik vertrek begin okt naar India (Delhi) en van daaruit wil ik eerst naar Nepal. Dus ik ben rond die tijd ook in Nepal. Ik ben van plan om dan een maandje ongeveer in Nepal te blijven. Ik reis alleen en misschien met een vriendin maar dat is nog niet helemaal zeker. Het lijkt me leuk om met meer mensen een groepje te vormen en een trekking te doen ivm gezelligheid en niet onbelangrijk de kosten. Weten jullie al hoe lang en welke trekking jullie willen gaan doen? Zijn jullie eerder in Nepal geweest?
In het kort over mij:ik ben 25, woon in amsterdam en ik ben nu bezig met afstuderen en ik hoop eind juni klaar te zijn, hardlopen, yoga, lezen, uiteten, film, leuke dingen doen met vrienden en niet te vergeten reizen!
Groetjes Karen
Hey Karen,
wij willen de Annapurna circuit trek doen of de Annapurna sanctuary trek. Voorkeur gaat uit naar circuit trek, maar de vraag is of die op een plezierige manier te doen is in een dag of 16. Daarnaast willen we een paar dagen in Kathmandu doorbrengen. Spreken deze tochten jou ook aan?
Grtz, Robin
Hoi allen,
Ik ben as Oktober ook in Nepal. Ik ben tm 15 oktober een vrijwilligersproject aan het doen in de kathmandu vallei, en wil daarna (het liefst zo aansluitend mogelijk) een trekking gaan doen. Welke maakt me niet zo veel uit, maar ik had begrepen dat de annapurna erg mooi is!
Alleen is niet zo fijn, samen is gezelliger en veiliger en als ik nu al enkele tochtgenootjes zou kunnen vinden, zou dat erg tof zijn!
Ook nog wat persoonlijke informatie; ik ben vanaf eind September tm begin Januari aan het rondreizen door Nepal & India, ben 20 jaar (maar wordt waarschijnlijk op de trek 21), eventjes een jaar geen student e hou erg van buiten zijn en mensen ontmoeten :).
Groetjes,
Naomi
Hallo Allemaal,
Namaste,
Mijn naam is René, en ik ben een reis-verslaafde. Ik verblijf sinds april in Canada, maar vertrek einde deze maand naar NL. In augustus verblijf ik in Tilburg. Ben nu plannen aan het maken voor een lange reis door Azie. Ten eerste in september en oktober naar Nepal (al dan niet in combinatie met Bhutan en Tibet) Daarna verder naar Thailand om daar november/december/januari te overwinteren, en in februari/maart 2010 naar Indonesie.
ik las hier een paar oproepen voor reisgenoten, misschien valt er iets te combineren? ik wil een lange (4 weken) trektocht in Nepal gaan maken, wie heeft er zin in een pittige wandeling?
Groetjes,
En de lijst wordt langer:slywink:
Hoi toekomstige Nepal reizigers!
Gezien ik 27 September neerstrijk in Kathmandu en daar o.a. een trekking wil gaan doen stel ik mij bij deze even voor!
Mijn naam is Bram, 34 jaar.
Het is alweer 7 jaar geleden dat ik een langere reis buiten Europa heb gemaakt (met Backpack) en nu de knoop heb doorgehakt voor een nieuwe reis, kriebelt het bij vlagen behoorlijk! (beetje onrealistisch)
Hoe en wat, hoelang en wanneer is mij nu nog allemaal nog niet duidelijk,
maar heb nog tijd om mij daarin te verdiepen… ik houd het het liefst losjes en zie meestal ter plekke hoe de dingen uitpakken en verlopen…
Ik zal natuurlijk beginnen mij in Kathmandu te oriënteren en bezoekjes brengen naar de bezienswaardigheden om en nabij Kathmandu, eventueel wil ik mij verdiepen in vrijwilligersprojecten daar(de meeste projecten zijn aan de lange kant…), of op één of andere manier mijn bijdrage doen(bijvoorbeeld als ‘fotograaf’ tbv promotie en verrijking van de website van dergelijke vrijwilligersorganisaties).
Ebby, wel ben ik trouwens benieuwd naar jou ervaringen en wat voor project je daar aan het doen bent/gaat doen…:chin:
Ik heb al gelezen dat Oktober/November de toeristische maanden zijn (met veel festiviteiten!; altijd mooi) dus in het algemeen denk ik tegelijkertijd dat je vrij snel in contact komt met andere reizigers…
Maar dus een trekking/overeenkomstig reisdoel in Nepal is misschien wel gezellig en interessant… De Anapurna trek schijnt idd 1 van de mooiere én 1 van de populairdere treks te zijn.
Laten we iig wat van gedachten wisselen en wie weet tegen die tijd- kan het allemaal leuk samenvallen?!
(4 weken aan één stuk klinkt behoorlijk pittig Rene)
Buiten dat kunnen we zo wie zo hier wat informatie uitwisselen mbt actuele situaties,(of je inmiddels wel kan pinnen met een nieuwe ING pas b.v.) tips en/of mogelijkheden…
Gegroet en tot hoors!!:dag:
Hoi Bram (en de rest natuurlijk)
Tof om na zon tijd weer een lange reis te maken! Dit wordt mijn eerste, dus ik ben benieuwd… (en heb ook kriebels )
Ik ga een project doen van twee weken in Banepa, via www.siw.nl . Het project bestaat uit natuur/agrarisch werk in en rondom dat dorp. Het is met een internationale groep mensen.
Drie jaar geleden heb ik twee van dit soort projecten gedaan, in Ijsland, en deze waren erg leuk. Het contact in zo’n groep is erg leuk en leerzaam, en ik vond het een leuke, andere, manier van kennis maken met een land en zijn inwoners.
Mijn project begint 1 oktober en daarvoor ben ik een paar dagen in Kathmandu. (ik vlieg op delhi op 25 september en moet nog even kijken hoe ik in Kathmandu ga komen.). Misschien kunnen we de 27, 28 of 29e ergens thee (oid) gaan drinken en dingen verder bespreken? Ik houd ook wel van dingen flexibel houden :).
Groeten,
Naomi
Goedeavond ,
Ik ga midden September, begin Oktober naar Nepal, in eerste instantie naar Katmandoe. Ben me aan het orienteren op trekkings, en graag zou ik een groepje vormen voor een of meer treckings met leuke en vooral betrouwbare mensen.
Ik ben zelf een 35 jarige man, woonachtig in de regio zuid holland.
Graag kom ik in contact met jullie.
Groet,
Hallo, Mijn naam is Judith en ben 22 jaar, ga begin oktober naar India met mijn vriend, 24 jaar, we zijn van plan om door te reizen naar Nepal en daar eind oktober te beginnen de Annapurna Circuit te lopen. Dit is ook onze eerste keer, willen liever niet in een georganiseerde groep gaan, maar voor de gezelligheid en ondersteuning aan elkaar, toch wel met een klein groepje de trek lopen. Zijn er meerdere die rond deze tijd dit plan hebben om vanuit pokhara te vertrekken? Groetjes
Ebby, Ramati (e.a.?)
Misschien kunnen we iig een leuk theekransje houden idd!
en kijken of er eventueel een leuk tochtje inzit
Zelf land ik dus de 27ste tegen de avond in Kathmandu, dan zal er naast een hapje en een klein orientatierondje voor mij die avond niet veel meer gebeuren…
De eerste week blijf ik natuurlijk nog in Kathmandu en zal uitstapjes maken in en rondom Kathmandu, fietsje huren lijkt me ook een leuke ervaring trouwens,
maar dus als ‘jullie’ een leuk theehuis gespot hebben? let me know!
Ik zal iig vlak voor vertrek nog ff kijken in mn mail, maar als het er niet meer van komt omdat je overweldigd bent door de nieuwe omgeving en al andere bijzondere ontmoetingen gemaakt hebt snap ik dat ook helemaal…(flexibility)
Bon voyage alvast!!!
Bram
Hoi allen,
Mijn idee;
29 September om 12.00 (oke, rond, het blijft nepal ) voor het centrale postkantoor van Kathmandu. (andere centrale plek is ook oke).
Ik zal er staan met een bord oid met wereldreizigers erop, om daarna ergens te gaan kijken voor een kopje thee.
Wie doen er mee?
Hey Ebby,
Goed idee van dat bord!
Dus de 29ste sta je daar voor The General & Foreign Post Office aan de Kantistraat? dat moet lukken, grappig om daar nog ff een kleine spontane dutch forum gathering te hebben…:chin:
Succes allen met de laatste voorbereidingen…
slik, kep nog een aardig lijstje weg te werken :wacko:
p.s. en betreft de pin perikelen met de nieuwe INGpassen?
tot zover niets nieuws gehoord/gelezen erover
naaaaah het zal toch wel meevallen?! eeuuh…:paranoid:
“en betreft de pin perikelen met de nieuwe INGpassen?”
Toch nog even gezocht en zojuist op een ander forum gelezen dat ze gewoon werken! handig toch dat internet!
http://nepal.startpagina.nl/prikbord/9657274/pinpas-kathmandu#msg-9657274
dat scheelt weer!
Hoi!
Ja, voor The General & Foreign Post Office aan de Kantistraat! Bord komt goed desnoods schrijf ik het op een papiertje.
Dank je voor de informatie over de ing-passen. Ik heb ook nog een behoorlijk lijstje weg te werken…
(en over die dragers enzo hebben we het tegen die tijd wel ).
Groetjes,
Maken jullie wel even een groepsfoto van de ontmoeting bij het postkantoor (met het bord) voor op dit forum?
hoi kingfisher, dat doen we! ook al staan we straks met zn 2jen daar :dag:
nog 6 uurtjes en ik ga >>>
YIHAAAAAAAAAAAAAA!!! SPANNEND!! :vak01:
tabee voor nu! namaste!