Ha levensgenieters!
Ik wil in oktober naar Nepal voor 3 of 4 weken. Wie gaat er ook en heeft zin om samen te gaan of te meeten?
Groetjes, Floor (28 jaar)
Ha levensgenieters!
Ik wil in oktober naar Nepal voor 3 of 4 weken. Wie gaat er ook en heeft zin om samen te gaan of te meeten?
Groetjes, Floor (28 jaar)
Hoi Floor!
Wanneer ga je? Ik zoek iemand om te meeten in het vliegtuig!
:dag:
Ik vlieg 5 oktober vanaf Amsterdam!
Ohh, helaas! Ik vlieg de 15e :)!
Iemand zin om de 13e een trekking te starten vanaf Pokhara door Upper Mustang toevallig?
Hey Floor,
ik vlieg 23oktober voor 7 weken naar nepal/india.
Misschien kunnen we samen op verkenning en of trekking doen?
hoor wel of het je uitkomt en interesse hebt.
Groetjes Dino
Ha Dino! Ik ga met een groepsreis mee v shoestring en ben 28 okt weer in kathmandu. Dan heb ik nog drie weken. Ik heb nu een trekki g v drie dagen gedaan, in die groepstrekking zit ghorepani circle v vijf dagen.mss daarna nog een andere trekking, annapurna sanctuary misschien? Ik wil het alleen nog niet vastleggen omdat ik f wil kijken hoe de trekking v vijf dagen bevalt en of ik dan wel nog een trekking wil, dus we houden elkaar wel even op de hoogte van elkaars plannen ok? Het is echt suuupermooi hier!!! Groet floor
Hey Floor,
dan ben je al lekker bezig!
Ik ben in ieder geval ook van plan om de annapurna sanctuary te gaan doen.
Geniet van je trip met shoestring en ‘we keep in touch’
Ik ben ondertussen de dagen aan het aftellen…
Groetjes Dino
Hey Dino! Goed aangekomen? Ik ben momenteel in Chitwan en jij? Ik zit in dubio wat ik nu ga doen. Ik kan met de groep richting kathmandu of weer richting phokara.mss meeten in pohkara?
Hey Floor,
ik ben inmiddels aangekomen in Kathmandu. Morgen(vrijdag) nog een gehele dag en dan vertrek ik zaterdagochtend naar Pokhara. Daar kom ik rond uurtje of 2 in de middag aan om vervolgens zatedagochtend aan mijn trekking te beginnen(Annapurna Sanctuary met Poon Hill)
Zou leuk zijn om je te ontmoeten in Pokhara.
Effe gezellig kletesen en info uitwisselen.
Ik hoor het nog wel wat je ehbt beslist.
Nog veel plezier in Chitwan.
Gr.Dino
Ha Dino, ik zit nu in nagarkot.morgen eind vd dag ben ik weer in kathmandu en pak waarschijnlijk zondag d bus nr pokhara.waar heb jij de busreis geregeld? Alvast veel plezier met de trekking en dan zie ik je waarschijnlijk daarna in pokhara! Groetjes!
Hey Floor,
das toevallig, ik ben vandaag met de lokle bus via bakbathur naar nagarkot geweest om alvast effe de vieuws op de mountains te zien…
Morgenvroeg met de bus naar pokhara, via een buro’tje Kmandu ticket geregeld.
Zondagochtend begin ik met de trekking van 10dagen, weet niet of jij dan nog in Pokhara bent? of ga je nog een trekking doen?
In ieder geval jij ook een goede reis en tot…mails.
Groetjes!