reisgenoot (genoten) voor Annapurna, oktober 2012 gezocht

Hoi,

Ik wil samen met mijn zoon in oktober de meest uitgebreide route rond de Annapurna gaan lopen. Wie heeft zin om mee te gaan of wil samen met ons iets boeken? Zelf wil ik na de trekking nog een paar dagen in Nepal blijven en daarna doorreizen naar India om wat bij te komen.
We willen de toch begin oktober gaan maken en plannen ons vertrek in september.

Hans

Beste Hans vw,
Ik ben ook op zoek naar een reismaatje voor Annapurna in oktober. Hoe ver zijn jullie al met plannen?
Ik ben een 23-jarige studente.

Groeten,

Lonneke

Leuk !
Ik stuur je een privé-berichtje. we zijn inmiddels met 4 deelnemers.

Hans

Hoi Lonneke,

Jolanda kan vanaf 7 oktober. Als we dan zorgen dat wij dan ook gereed zijn, zou het nog moeten kunnen met je tijd. Jolanda ziet geen mogelijkheid meer om nog met zijn vieren af te spreken. Wanneer zou jij kunnen?

Hans

Hoi,

Mijn zoon kan woensdag. Vanaf hoelaat kun je en wat stel je voor om af te spreken?

Tot woensdag!

Hans

Beste Hans,

Ik kan woensdag vanaf 10 over 7 's avonds op Amsterdam centraal zijn.
Kunnen jullie dan ook? Het is voor mij het handigst om op het station af te spreken, omdat ik Amsterdam niet erg goed ken.

Groeten,

Lonneke

Hoi Lonneke, prima, maar is Utrecht niet handiger?
Je hebt mijn mobiele nummer, bel me anders nog even. Zonder bericht van jou zijn mijn zoon en ik morgen in Amsterdam.

Utrecht is wel handiger voor mij ja. Dan doen we Utrecht om 19.10 voor de starbucks. Vinden jullie dat goed? Mijn telefoon nummer is 0653407107.

Groeten Lonneke

Prima, tot dan!

ik ben de hele maand oktober in Nepal (vanaf 1 oktober) en ben ook van plan het Annapurna circuit te gaan wandelen. Wat zijn de plannen dusver?

Koen

Hoi Koen,

We zijn op dit moment met 7 lopers. We gaan de reis boeken op 30 september, in de hoofdstad Kathmandu. We willen de meest uitgebreide trekking gaan doen, inclusief BC en Tilicholake. De reis zal ongeveer 24 dagen zijn, we lopen van theehouse naar theehouse. Je bent welkom om mee te doen. Op mij na (50) is iedereen tussen de 19 en 26 jaar. wat wil je nog meer weten?

Hans

Dag Hans,
klinkt leuk. Ik wil graag aansluiten. Misschien dat ik een iets kortere versie doe aangezien ik in totaal 26 dagen in Nepal ben en ook graag nog ga raften oid, maar als het goed gaat loop ik de hele route mee.

Ik ben zelf van plan tussen de 30e en de 7e een aanal dagen te gaan raften. Waarschijnlijk doen we dat ook met een aantal van ons groepje.
Laat even weten of je mee wilt doen met de trekking, dan kunnen we daar rekening mee houden bij de boeking. We hebben 30 september afgesproken om 09.00 uur. Je kunt wellicht ook aangeven bij het reisbureau dat je bij ons aan wil sluiten. As je mij je privé mailadres geeft, zal ik devgegevens van het reisbureau en het onecht van de tocht naar je mailen

Hans