Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor een trek naar/rondom de Annapurna in Nepal.
Dit zou een reis worden van tussen de 16-25 dagen in de periode mrt/apr. Mijn beschikbaarheid loopt van 1 maart tot 22 april.
Ik ben er nog niet uit welke trek het precies moet worden. Opties zijn:
- De trek naar Annapurna Basecamp (ABC trek) - circa 11 dagen
- Het Annapurna circuit - circa 23 dagen
- Een combinatie - (?) dagen
Eind maart en april zijn redelijk gunstig qua weersomstandigheden rond de Annapurna. Deze maanden liggen in het droge seizoen.
Op het moment ben ik aan het kijken naar groepsreizen (zie Shoestring en Sawadee), maar ook naar individuele reizen. Er soms nadelen aan een groepsreis i.v.m. altitude ziekte; de groep zal niet op je wachten als je een dag extra nodig hebt om te acclimatiseren. Verder zal een individuele reis waarschijnlijk ook een stuk goedkoper zijn.
Anyway, er zijn dus nog wat keuzes om te maken. Maar als het je leuk lijkt met mij naar de Annapurna’s af te reizen, reageer dan op dit bericht!
Groet,
Laura (25)
P.s. Misschien ook wat informatie over mezelf; Ik ben recent afgestudeerd van een master en nu aan het werk in het hoger onderwijs. Ben geen hele ervaren trekker (heb wel eerder meerdaagse (5 dagen) trekkings gedaan in koude klimaten), maar wel redelijk fit. Verder reis ik erg graag! ![]()