Ik (v 29 jr) ben van plan vanaf ongeveer 20 oktober de Annapurna circle te gaan lopen. Ik ben van plan het zonder gids of dragers te gaan lopen (is goed te doen) en te overnachten in guesthouses.
Ik ben een goeie wandelaar, maar heb geen haast. Vind het gezellig, maar ook ivm mogelijke hoogteziekte veiliger, om samen met iemand of meerdere mensen te lopen.
Is er iemand die met me mee wil lopen? Of mag ik me bij jullie groep aansluiten?
Ik ben zelf al in Pokhara om vrijwilligers werk te doen en heb de tijd en mogelijkheid om tussen 20 oktober en 17 november te gaan lopen.
Ik ben zelf tussen 8 november en 3 december a.s. in Nepal. Ik heb alleen een ticket gekocht. Op dit moment ben ik mij aan het voorbereiden en inlezen. Ter plekke wil ik alles zelf gaan regelen. Ik ben ook van plan de annapurna te lopen. Kun jij aangeven hoelang de duurt ongeveer duurt. Ik zou het leuk vinden om iets met medereizigers te kunnen afspreken.
de annapurna circle kun je in ongeveer 16-20 dagen lopen. Er is een mogelijkheid om halverwege uit te stappen. Ik zou je adviseren om de loneley planet “trekking in nepal himalaya” aan te schaffen . Daarin staan de verschillende trekking mogelijkheden in , ook kortere zoals naar annapurna base camp en sanctuary. Ik begin wel zo rond 20 oktober met mijn trip omdat ik anders niet de hele circel kan doen, maar wie weet kunnen we ergens meeten.
had niet meer echt een bericht verwacht en heb m’n plannen wel al een beetje gemaakt (ik vertrek vrijdag), maar we kunnen natuurlijk even kijken of onze plannen een beetje overeen komen.
Ik heb vandaag mijn laatste dag in het ziekenhuis (als vrijwilliger) en heb morgen een beetje als voorbereidingsdag gepland. Misschien kunnen we ergens koffie drinken?
Verblijf je in Lake side?? vast wel. In het midden heb je een koffietentje " Perkey Beans".
Zullen we om 10.00 afspreken?
Ik heb momenteel een Nepalees nummer: 9816118716