Annapurna circuit

Beste bergwandelaars,

Ik wil half/eind maart de Annapurna circuit wandelen. Ik ben een vrouw 46 jr en een ervaren bergwandelaar en wil per dag 6-8 u wandelen met af en toe een rustdag. Ik zoek wandelgenoten om samen een van de mooiste bergtochten te ervaren. Heb jij ook zin in natuur, rust en avontuur? Leuk om van je te horen :slight_smile:

Hartelijke groet van
Margriet

Hi Margriet, ik zit erover te denken om half maart richting Nepal te gaan. Onder andere ben ik erg enthousiast geworden over de Annapurna circuit. Via kennissen heb ik al twee adressen gekregen voor het regelen van de trekking. Heb jij al ideeen? Mijn reis zal in ieder geval 4 weken duren waarvan 2 weken of iets meer Nepal en dan afsluiten met strand. Het is de eerste keer dat ik alleen ga, dus een reisgenoot zou leuk zijn! Wel zou ik het liefst een eigen kamer Willem hebben zodat ik mij ook even kan terugtrekken na een volle dag vol ervaringen. Groet, Nanda

Dag Nanda,

Leuk om van je te horen! Sorry voor mijn late reactie, ik was een weekendje weg. Ik zelf ga normaal met een groep dus voor mij is het ook de eerste keer dat ik alleen ga. En dat vind ik ook best spannend dus fijn om met meerderen te wandelen. Ik heb ook al contact met een gids. Het liefste zou ik met 4 mensen willen wandelen en samen een gids/drager delen. Ik wil 4 weken in Nepal verblijven waarvan 3 weken voor de annapurnacircuit uittrekken. Dit met rust/acclimatiseerdagen erbij. Ik heb veel bergwandelingen gedaan maar dit wordt een persoonlijk record qua hoogte en gebrek aan comfort :slight_smile: Ik vraag me af of op die hoogte eenpersoonskamers beschikbaar zijn. Als je het leuk vind kunnen we ook telefonisch contacten om wat uit te wisselen.

Hartelijke groet van Margriet