India + Nepal oktober 2010

Hoi!

Nu mijn HBO diploma binnen is en ik na een half jaar hard werken genoeg geld bij elkaar heb gespaard om op reis te gaan. Ben ik druk bezig met plannen en vooral dagdromen.

Maar in oktober gaat het toch echt gebeuren. Ik ga beginnen in India om vervolgens door te reizen naar Nepal en daarna richting de hoekThailand/Camboja/Vietnam/Laos.

Ik ben van plan om alleen te gaan maar vooral in het begin zou ik het stiekem toch wel fijn vinden om samen met iemand India + Nepal te ontdekken.

Ik ben 23, avontuurlijk, vrolijk, sportief en ben opzoek naar een reisgenootje die zich hier in herkent. Ik ben een beetje allergisch voor moeten en verplichtingen en heb gewoon zin om een mooie reis te maken.
dus als jij er net zo overdenkt laat een berichtje achter!

Groetjes Berber

Hi Berber,

Dit klinkt goed! Stuur mij even een mail, dan kunnen we eens van gedachte wisselen (al zijn het voor mij meer raadsels!).

Gr. Kristen
([EMAIL=“kristennnn@hotmail.com”]kristennnn@hotmail.com)

Beste Berber,

Ik ga de hele maand Okt naar Nepal. Misschien is het een leuk idee om daar een trekking door de bergen te gaan doen. Aanvankelijk was ik van plan om met een andere Nederlandse groep de Manaslu trekking te gaan doen, maar deze groep viel nogal tegen (weinig aansluiting). Waren allemaal mensen van 50+ en alle leuke jonge mensen van rond de dertig haakte op het laatste moment af.

Groeten Onno

Ha Onno!

Ik heb een vast contract gekregen dus denk dat Nepal even moet wachten. Maar ga nog wel kijken of het mogelijk is om een maand later te beginnen zodat ik een maand naar Nepal kan. Als dat zo is laat ik het je nog wel weten!

Groetjes!

Hi Berber,

Neem het van een oude(re) man aan. Ga die reis maken. Een baan komt wel maar reizen op jouw leeftijd neem je de rest van je leven mee en je leert dingen.

Groeten,
Ronald

Vaste contracten zijn ZEER schaars tegenwoordig - ouderen lijken dat te vergeten. Als je werk kun je ook nog reizen hoor, zeker een ‘korte’ reis van een week of 4 is makkelijk te combineren met een baan.