Reisgenoten gezocht Tibet. Van Lhasa naar Kathmandu rond 10 april

Hallo,
Wij, Lieke (25) en Joost (24) zoeken reisgenoten voor tibet.
We landen 7 april in Xining, en willen rond 10 april naar tibet gaan. Hier willen we via de Friendship highway door reizen naar nepal.
Wie gaat er mee?

Hoi Lieke en Joost!

Ik wil dit jaar heel graag terug naar Nepal en dan gelijk naar Tibet.
Zoeken jullie voor je hele reis of alleen het deel in Tibet een reisgenoot?
Ik ben zelf 25. :slight_smile:

Groetjes,
Gwenny

Hoi Gwenny,

Wat leuk! Wij zoeken alleen reisgenoten voor het Tibet deel, aangezien je met minimaal 5 personen van dezelfde nationaliteit moet zijn om een Tibet Permit te krijgen. Het Nepal gedeelte willen we graag met zn tweetjes doen, maar ik denk dat je in Kathmandu genoeg solo backpackers tegenkomt waarmee je verder kunt trekken!

Groetjes!

Hoi Lieke,

Vorig jaar heb ik al een rondje Nepal gedaan en vrijwilligerswerk bij een weeshuis en mijn plan is om terug te gaan naar het weeshuis. Voor mij dus geen probleem dat jullie samen Nepal willen ontdekken! :slight_smile:
Ik moet alleen wel even kijken of ik een betaalbare enkele reis kan vinden naar China en vanuit Kathmandu. De enkele reizen die ik nu vind zijn bijna even duur als een retour. Via welke maatschappij vliegen jullie?
Hebben jullie verder al reispartners gevonden?

Groetjes! :slight_smile:

Hoi Gwenny,

Wat leuk zeg van dat vrijwilligerswerk!

Ik heb de goedkoopste tickets gezien van China Airways dacht ik, volgens is een enkeltje 500 euro, naar Xining dan, vanaf daar willen we met de trein naar Lhasa reizen. Op Beijing vliegen zal waarschijnlijk wel goedkoper zijn, alleen moet je dan natuurlijk nog een hele treinreis afleggen naar Xining.

We hebben nog niet veel andere reacties gehad helaas :frowning: Wel nog van een jongen die graag door Thailand wil reizen maar niet alleen wil, dus of met ons naar Tibet wellicht wat was. Ik zal eens vragen of hij het reisplan van ons ziet zitten.

Groetjes!